Extern Boek International business strategy : rethinking the foundations of global corporate success Alain Verbeke (Auteur) Uitgever Cambridge University Press (2018) Taal Engels Onderwerp Strategisch management ; multinationale ondernemingen, Ondernemingsplannen Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Wereldberoemd in eigen land : een strategisch perspectief op internationaal management Paul Verdin (Auteur), Danielle Devogelaer (Medewerker), Nick Van Heck (Auteur) Uitgever Lannoo (2002) Taal Nederlands Onderwerp Internationaal management, Strategisch management ; multinationale ondernemingen Serie Scriptum management Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Artikel uit tijdschrift Evolutie van het proces van strategische planning bij Upjohn-Puurs François Maes (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Strategisch management ; multinationale ondernemingen Doelgroep Volwassenen Enkel raadpleegbaar Vind exemplaar Extern Artikel uit tijdschrift Diversifictie en diversifeit Sumantra Ghoshal (Auteur), Henry Mintzberg (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Strategisch management ; multinationale ondernemingen Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Stakeholders en management : een case-studie Frans A.J. Van den Bosch (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Strategisch management ; multinationale ondernemingen Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Macrobiotisch management Taal Nederlands Onderwerp Strategisch management ; multinationale ondernemingen Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Verticale en horizontale synergie in MultiBusiness Multinationals Pieter K. Jagersma (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Strategisch management ; multinationale ondernemingen Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Strategieafstemming in multinationale ondernemingen Thomas Wunder (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Strategisch management ; multinationale ondernemingen Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Hoe verover je opkomende markten? Satish Shankar (Auteur), Charles Ormiston (Auteur), Nicolas Bloch (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Strategisch management ; multinationale ondernemingen Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Strategische beleidsvorming in multinationale ondernemingen Arjan Van Weele (Auteur), M.H.J.M. Crijnen (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Strategisch management ; multinationale ondernemingen Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift De waarde van de moedermaatschappij Andrew Campbell (Auteur), Marcus Alexander (Auteur), Michael Goold (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Concerns, Strategisch management ; multinationale ondernemingen Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift De verlengde onderneming aansturen : het nieuwe stakeholder-perspectief James Post (Auteur), Lee Preston (Auteur), Sybille Sachs (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Motorola, Strategisch management ; multinationale ondernemingen Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Het fortuin aan de basis van de wereldeconomische piramide C.K. Prahalad (Auteur), Stuart Hart (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Internationaal management, Strategisch management ; multinationale ondernemingen Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Het einde van het zakelijk imperialisme C.K. Prahalad (Auteur), Kenneth Lieberthal (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Globalisering, Internationale marketing, Strategisch management ; multinationale ondernemingen Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen