Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Leeftijd
Taal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Recensie
Uitgegeven tussen

Je bent aan het zoeken in alle Vlaamse bibliotheken

9 Resultaten

Sorteren op
Boek

Feest der herkenning : een eeuw beroemde merken

Theo Visser (Redacteur), Wim Goosen (Redacteur)

Overzicht in woord en beeld van reclame voor merkartikelen in Nederland in de twintigste eeuw.

Uitgever

Markgraaf (1999)

Taal
Doelgroep
Boek

70's : het levensgevoel van de jaren zeventig in advertenties

Roelof Bouwman (Auteur), Minke De Vogel (Auteur)

Overzicht van advertenties uit de jaren zeventig, gerangschikt op thema, met een commentaar daabij dat context geeft.

Extern
Boek

Forever 80's : het levensgevoel van de jaren tachtig in advertenties

Roelof Bouwman (Auteur), Minke De Vogel (Auteur)

Overzicht van advertenties uit de jaren tachtig, gerangschikt op thema en voorzien van commentaar dat context geeft. Met gekleurde illustraties en foto's.

Boek

Hoe verzinnen ze het? : bedenkers van onvergetelijke reclames aan het woord

Jaap Toorenaar (Auteur)

Interviews met de makers van de meest succesvolle reclamefilmpjes en -campagnes van de afgelopen jaren.

Uitgever

Maven Publishing (© 2019)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Extern
Boek
Boek

Geschiedenis van de reclame in Nederland 1870-1990

Wilbert Schreurs (Auteur)

Extern
Artikel uit tijdschrift
Artikel uit tijdschrift

Op naar de jaarbeurs : reclame en affiches van de Nederlandse jaarbeurs 1917-1940

Peter Dekkers (Auteur)

Beschikbaar in onderstaande bibliotheken