Boek Hooked : hoe je mensen verslingerd maakt aan je product Nir Eyal (Auteur), Ryan Hoover (Medewerker) Handboek voor marketeers. Uitgever Van Duuren Management (2019) Taal Nederlands Onderwerp Productmanagement, Verkooptechnieken, Marketing Doelgroep Volwassenen Uitgeleend Vind exemplaar Extern Boek Succesvolle portfolio's : portfoliomanagement in de praktijk Martijn Laar (Auteur), Klaas De Gier (Auteur), Wouter De Wolf (Auteur) Handboek voor managers van grotere ondernemingen om meer structuur aan te brengen in hun aanbod van producten of diensten. Uitgever Academic Service (2012) Taal Nederlands Onderwerp Productmanagement, Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Wat is agile portfolio management? : een zoektocht en een antwoord René Hombergen (Auteur), Jaco Wobma (Medewerker), Ronald Janssen (Medewerker), Ron Vinken (Redacteur) Uitgever Elix (2014) Taal Nederlands Onderwerp Productmanagement, Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Agile marketing : sneller innoveren en duurzamer concurreren als groeistrategie Adrie Dolman (Auteur) Uitgever Adfo Books (2016) Taal Nederlands Onderwerp Klantenbinding, Marketing, Productmanagement Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek De wet van de Paracetamol : hoe vernieuw je de waardepropositie? Paul Moers (Auteur) Praktische gids voor product- en merkenmanagers om hun diensten en producten te vernieuwen en aantrekkelijk te houden voor hun cliënten. Uitgever Van Duuren Management (2017) Taal Nederlands Onderwerp Productmanagement, Consumentengedrag Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek How cool brands stay hot : branding to generation Y Joeri Van den Bergh (Auteur), Mattias Behrer (Auteur) Uitgever Kogan Page (2011) Taal Engels Onderwerp Merken, Consumentengedrag, Productmanagement Boek De beleveniseconomie : werk is theater en elke onderneming creëert zijn eigen podium B.Joseph Pine (Auteur), James H. Gilmore (), Th.H.J. Tromp (Vertaler) Pleidooi voor de stelling, dat ondernemingen niet kunnen volstaan met het leveren van goederen en diensten, maar ernaar moeten streven om bij kopers waardevolle belevenissen, een "goed gevoel", teweeg te brengen. Uitgever Academic service (2000) Taal Nederlands Onderwerp Marketing, Economie, Productmanagement Extern Boek Authenticiteit : wat consumenten echt willen James H. Gilmore (Auteur), B.Joseph Pine (Auteur) Praktische tips voor marketeers en ondernemers om producten en diensten in de markt te zetten met authenticiteit als toegevoegde waarde. Uitgever Academic Service (2010) Taal Nederlands Onderwerp Klantenbinding, Management ; klantenservice, Productmanagement, Consumentengedrag Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Zoiets verzin je niet : waarom Diet Pepsi wel slaagde en Pepsi Crystal niet : hoe je succesvol nieuwe producten lanceert Jurriaan Tas (Auteur) Uitgever Forte (2010) Taal Nederlands Onderwerp Merken, Marketing, Consumentengedrag, Innovatie ; ondernemingen, Productmanagement Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Crossing the chasm : marketing and selling disruptive products to mainstream customers Geoffrey A. Moore (Auteur) Uitgever HarperBusiness (2014) Taal Engels Onderwerp Productmanagement, Innovatie ; ondernemingen, Marketing ; softwareondernemingen Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Hitmakers : populariteit in een tijd vol afleiding Derek Thompson (Auteur) Analyse van de redenen waarom culturele producten en ideeën populair worden of niet. Uitgever Scriptum (© 2018) Taal Nederlands Onderwerp Consumentengedrag, Consumptie ; sociologie, Massacultuur, Productmanagement Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Extern Boek Hoe makkelijk kun je het maken? : ontwikkel oplossingen die iedereen wil en kan gebruiken Jasper van Kuijk (Auteur) Verhandeling over het ontwerpen van producten en diensten volgens de principes van gebruiksgericht ontwerpen. Met zwart-witillustraties. Uitgever Uitgeverij Business Contact (2024) Taal Nederlands Onderwerp Productontwikkeling, Systeemontwerp, Productmanagement, Marketing ; design Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Luisterboek Authentieke emotie Genre Luisterboeken Uitgever Verzamelde Wijsheid (2008) Taal Nederlands Onderwerp Arbeids- en organisatiepsychologie, Consumentengedrag, Klantenbinding, Management ; klantenservice, Productmanagement Serie Need2kwow : meer weten met minder lezen Doelgroep Volwassenen Extern Artikel uit tijdschrift Senior redt product management Gijs Van Wulfen (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Productmanagement Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Te junior Gijs Van Wulfen (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Productmanagement Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen