Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Leeftijd
Fictie of Non-fictie
Taal
Muziek of film
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Recensie
Genre
Uitgegeven tussen

Je bent aan het zoeken in alle Vlaamse bibliotheken

15 Resultaten

Sorteren op
Boek

Hooked : hoe je mensen verslingerd maakt aan je product

Nir Eyal (Auteur), Ryan Hoover (Medewerker)

Handboek voor marketeers.

Extern
Boek

Succesvolle portfolio's : portfoliomanagement in de praktijk

Martijn Laar (Auteur), Klaas De Gier (Auteur), Wouter De Wolf (Auteur)

Handboek voor managers van grotere ondernemingen om meer structuur aan te brengen in hun aanbod van producten of diensten.

Extern
Boek

Wat is agile portfolio management? : een zoektocht en een antwoord

René Hombergen (Auteur), Jaco Wobma (Medewerker), Ronald Janssen (Medewerker), Ron Vinken (Redacteur)

Extern
Boek

Agile marketing : sneller innoveren en duurzamer concurreren als groeistrategie

Adrie Dolman (Auteur)

Extern
Boek

De wet van de Paracetamol : hoe vernieuw je de waardepropositie?

Paul Moers (Auteur)

Praktische gids voor product- en merkenmanagers om hun diensten en producten te vernieuwen en aantrekkelijk te houden voor hun cliënten.

Boek

De beleveniseconomie : werk is theater en elke onderneming creëert zijn eigen podium

B.Joseph Pine (Auteur), James H. Gilmore (), Th.H.J. Tromp (Vertaler)

Pleidooi voor de stelling, dat ondernemingen niet kunnen volstaan met het leveren van goederen en diensten, maar ernaar moeten streven om bij kopers waardevolle belevenissen, een "goed gevoel", teweeg te brengen.

Extern
Boek

Authenticiteit : wat consumenten echt willen

James H. Gilmore (Auteur), B.Joseph Pine (Auteur)

Praktische tips voor marketeers en ondernemers om producten en diensten in de markt te zetten met authenticiteit als toegevoegde waarde.

Extern
Boek

Zoiets verzin je niet : waarom Diet Pepsi wel slaagde en Pepsi Crystal niet : hoe je succesvol nieuwe producten lanceert

Jurriaan Tas (Auteur)

Extern
Boek

Crossing the chasm : marketing and selling disruptive products to mainstream customers

Geoffrey A. Moore (Auteur)

Boek

Hitmakers : populariteit in een tijd vol afleiding

Derek Thompson (Auteur)

Analyse van de redenen waarom culturele producten en ideeën populair worden of niet.

Extern
Boek

Hoe makkelijk kun je het maken? : ontwikkel oplossingen die iedereen wil en kan gebruiken

Jasper van Kuijk (Auteur)

Verhandeling over het ontwerpen van producten en diensten volgens de principes van gebruiksgericht ontwerpen. Met zwart-witillustraties.

Extern
Artikel uit tijdschrift
Artikel uit tijdschrift

Senior redt product management

Gijs Van Wulfen (Auteur)

Extern
Artikel uit tijdschrift

Beschikbaar in onderstaande bibliotheken