Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Taal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Recensie
Uitgegeven tussen

Je bent aan het zoeken in alle Vlaamse bibliotheken

11 Resultaten

Sorteren op
Boek

The network always wins : hoe overleven in een onzeker tijdperk

Peter Hinssen (Auteur)

Persoonlijke visie van de Belgische bedrijfskundige op hoe moderne bedrijfsorganisaties in onzekere tijden kunnen overleven door de kracht van het netwerk.

Uitgever

LannooCampus (2016)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Extern
Boek

Netwerkmarketing voor dummies

Zig Ziglar (Auteur), John P. Hayes (Auteur)

Extern
Boek
Boek

Netwerkmarketing : een praktische leidraad voor succes

Joe Rubino (Auteur)

Handleiding voor een expansieve methode voor het werven van distributeurs en/of klanten.

Extern
Boek
Boek

Let's connect! : a practical guide for networking at events and on the web for every professional whether in sales or not

Jan Vermeiren (Auteur)

Extern
Boek

Let's connect! : geef je carrière of bedrijf vleugels door succesvol te netwerken

Jan Vermeiren (Auteur)

Extern
E-boek

The network always wins : hoe overleven in een onzeker tijdperk

Peter Hinssen (Auteur)

Boek

Ondersteuning mobiliseren vanuit netwerken

Luuk Mur (Auteur), Nelly Heijs (Auteur)

Praktische gids voor hulpverleners voor het versterken en inzetten van het sociale netwerk van een clie͏̈nt met persoonlijke of sociale problemen.

Uitgever

Nelissen (2007)

Taal
Serie
Doelgroep
Extern
Boek

Nieuwe netwerken : de elite en de ondergang van de nv Nederland

Meindert Fennema (Auteur), Eelke Heemskerk (Auteur)

Analyse van de veranderingen die zich de afgelopen jaren hebben voorgedaan in de top van het Nederlandse bedrijfsleven.

Extern
Boek

Tussen centrum en periferie : over de integratie van netwerken tussen hulpverleningsorganisaties

Peter Raeymaeckers (Auteur)

Extern
Artikel uit tijdschrift
Artikel uit tijdschrift

Netwerkmarketing in Nederland

Janny C. Hoekstra (Auteur), F. Ippel (Auteur), H. Raat (Auteur)

Beschikbaar in onderstaande bibliotheken