Boek The network always wins : hoe overleven in een onzeker tijdperk Peter Hinssen (Auteur) Persoonlijke visie van de Belgische bedrijfskundige op hoe moderne bedrijfsorganisaties in onzekere tijden kunnen overleven door de kracht van het netwerk. Uitgever LannooCampus (2016) Taal Nederlands Onderwerp Netwerkeconomie, Netwerkmarketing Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Extern Boek Netwerkmarketing voor dummies Zig Ziglar (Auteur), John P. Hayes (Auteur) Uitgever Addison Wesley (2001) Taal Nederlands Onderwerp Netwerkmarketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Netwerkmarketing : een praktische leidraad voor succes Joe Rubino (Auteur) Handleiding voor een expansieve methode voor het werven van distributeurs en/of klanten. Uitgever Prentice Hall (2003) Taal Nederlands Onderwerp Netwerkmarketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Let's connect! : a practical guide for networking at events and on the web for every professional whether in sales or not Jan Vermeiren (Auteur) Uitgever Step by Step (2006) Taal Engels Onderwerp Netwerkmarketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Let's connect! : geef je carrière of bedrijf vleugels door succesvol te netwerken Jan Vermeiren (Auteur) Uitgever Prentice Hall (2007) Taal Nederlands Onderwerp Netwerkmarketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern E-boek The network always wins : hoe overleven in een onzeker tijdperk Peter Hinssen (Auteur) Uitgever LannooCampus (2015) Taal Nederlands Onderwerp Netwerkeconomie, Netwerkmarketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Ondersteuning mobiliseren vanuit netwerken Luuk Mur (Auteur), Nelly Heijs (Auteur) Praktische gids voor hulpverleners voor het versterken en inzetten van het sociale netwerk van een clie͏̈nt met persoonlijke of sociale problemen. Uitgever Nelissen (2007) Taal Nederlands Onderwerp Hulpverlening, Netwerkmarketing Serie PM-reeks Doelgroep Volwassenen Extern Boek Nieuwe netwerken : de elite en de ondergang van de nv Nederland Meindert Fennema (Auteur), Eelke Heemskerk (Auteur) Analyse van de veranderingen die zich de afgelopen jaren hebben voorgedaan in de top van het Nederlandse bedrijfsleven. Uitgever Bakker (2008) Taal Nederlands Onderwerp Netwerkmarketing, Bedrijfsleven ; Nederland ; geschiedenis Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Tussen centrum en periferie : over de integratie van netwerken tussen hulpverleningsorganisaties Peter Raeymaeckers (Auteur) Uitgever Acco (2014) Taal Nederlands Onderwerp Hulpverlening, Netwerkmarketing, Sociale welzijnszorg ; beleid Serie Sociale InZichten (26) Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Netwerkmarketing in Nederland Janny C. Hoekstra (Auteur), F. Ippel (Auteur), H. Raat (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Netwerkmarketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Artikel uit tijdschrift De netwerk-economie : de zin en onzin rond de hype Stéphanie Duval (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Netwerkmarketing, Van Mol, Jan, Verstraete, Isabel, Elsen, Mitchel Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar