Extern Boek The form of design : deciphering the language of mass-produced objects Josiah Kahane (Auteur) Uitgever BIS (2015) Taal Engels Onderwerp Design, Massaproductie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Neue Bilderwelten. Zu Ikonographie und Hermeneutik Italischer Sigillata. Kolloquium vom 16.-18. April 2015 in Tübingen Manuel Flecker (Uitgever), Andreas Grüner (Auteur), Frank Hildebrandt (Auteur), Paolo Sangriso (Auteur) Uitgever Leidorf (2017) Taal Duits Serie Tübinger Archäologische Forschungen (23) Boek De reis van onze genen. Onze geschiedenis en die van onze voorouders Johannes Krause (Auteur), Thomas Trappe (Auteur), Ronnie Boley (Vertaler) Overzicht van de verspreiding van de mensheid vanaf de prehistorie met behulp van modern erfelijkheidsonderzoek. Uitgever Nieuw Amsterdam (2020) Taal Nederlands Extern Artikel uit tijdschrift De doorbraak F. Linden (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Massaproductie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift De vier gezichten van mass-customization James H. Gilmore (Auteur), B.Joseph Pine (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Massaproductie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Grenzen aan mass-customization Paul Zipkin (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Massaproductie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Hogere productvariëteit door standaardisering Jayashankar M. Swaminathan (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Massaproductie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Massaproductie op maat Chris Sprangers (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Massaproductie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Bedrijfsmatige bemiddeling : Philips en Unilever en de marketing van radio's, televisie en snacks in Nederland in de twintigste eeuw Onno De Wit (Auteur), Adri A.Albert De la Bruhèze (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Consumptie ; Nederland ; 20ste eeuw, Massaproductie, Unilever Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen