Extern Boek Strategische sportmarketing Hans Westerbeek (Auteur), Berend Rubingh (Auteur), David Shilbury (Auteur) Hand- en studieboek voor de integrale organisatie en planning van marketing en communicatie met betrekking tot sportactiviteiten. Uitgever Arko Sports Media (2007) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; sport, Economie en sport Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Sportcommunicatie : tactiek en techniek Wim Lagae (Auteur) Studieboek op hbo-niveau over sportsponsoring. Uitgever Arko Sports Media (2008) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; sport, Economie en sport Serie Professioneel sportmanagement Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Boek Sneller groter gekker Wim Lagae (Auteur) Uitgever Uitgeverij Bibliodroom (2023) Taal Nederlands Onderwerp Sport, Marketing ; sport, Sponsoring ; sport Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Extern Boek Sportmarketingcommunicatie Wim Lagae (Auteur) Studieboek op hbo-niveau over sportsponsoring. Uitgever Arko Sports Media (2018) Taal Nederlands Onderwerp Sponsoring ; sport, Marketing ; sport Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Winst of verlies? : de sponsormatch Wim Lagae (Auteur) Praktische adviezen aan bestuurders van sport- en andere verenigingen om financiële sponsors te verwerven. Uitgever Arko Sports Media (© 2020) Taal Nederlands Onderwerp Sponsoring ; sport, Marketing ; sport Doelgroep Volwassenen Enkel raadpleegbaar Vind exemplaar Extern Boek Marketingcommunicatie in de sport Wim Lagae (Auteur) Uitgever Pearson Education Benelux (2006) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; sport, Sponsoring ; sport Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Sportmarketing : waardecreatie binnen de sport Robert Kok (Auteur), Hugo Gruijters (Auteur) Studieboek voor het hoger onderwijs. Uitgever Arko Sports Media (2018) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; sport Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport Hugo Gruijters (Auteur), Robert Kok (Auteur) Studieboek voor het hoger onderwijs. Uitgever Arko Sports Media (2024) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; sport Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Sportmarketing Jolanda Colijn (Auteur), Robert Kok (Auteur) Studieboek voor het hoger onderwijs. Uitgever Pearson Education Benelux (2008) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; sport Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Sportmarketing Robert Kok (Auteur), Hugo Gruijters (Auteur) Studieboek voor het hoger onderwijs. Uitgever Pearson (2013) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; sport Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Openstellen van schoolsportinfrastructuur : leidraad voor lokale besturen en scholen Vlaams Instituut voor Sportbeheer en Recreatiebeleid (Auteur) Uitgever Politeia (2018) Taal Nederlands Onderwerp Sportmanagement, Marketing ; sport Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Geen sportcultuur zonder sportinfrastructuur : management en marketing van sportaccommodaties en sportevenementen Jeroen Scheerder (Redacteur), Steven Vos (Redacteur) Uitgever Academia Press (2015) Taal Nederlands Onderwerp Sportmanagement, Marketing ; sport Serie Management & bestuur in sport (8) Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Nathalie Smeeman van NOC /NSF : optimaal voorbereiden en maximaal presteren Sjoukje Van de Kolk (Interviewer), Nathalie Smeeman (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; sport, NOC/NSF Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen