Extern Boek Crossing the chasm : marketing and selling disruptive products to mainstream customers Geoffrey A. Moore (Auteur) Uitgever HarperBusiness (2014) Taal Engels Onderwerp Productmanagement, Innovatie ; ondernemingen, Marketing ; softwareondernemingen Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Billboards zijn het meest effectief : marketing voor Exact Software Koen Stegeman (Interviewer), Eric Van Keimpema (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; softwareondernemingen Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Irritatie zorgt ook voor naamsbekendheid : marketing voor Unit 4 Agresso Koen Stegeman (Interviewer), Jos Andeweg (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; softwareondernemingen Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Negen vragen aan de CEO van SAS Theo Van Vugt (Interviewer), Jim Goodnight (Geïnterviewde), Phil Winters (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp SAS (software), Marketing ; softwareondernemingen Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen