Zoekresultaten

Specification
Leeftijd
Fictie of Non-fictie
Taal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Recensie
Uitgegeven tussen

Je bent aan het zoeken in alle Vlaamse bibliotheken

10 Resultaten

Sorteren op
Boek

Kunst marcheert altijd : over Rembrandt, Van Gogh en de waarde van artistieke roem

Ruurd Mulder (Auteur)

Beschouwing over de rol van reputatie en roem versus artistieke kwaliteit in de waardering van kunst. Met afbeeldingen in kleur en zwart-wit.

Uitgever

Walburg Pers (© 2023)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

De klassiekersclub : hoe maak je een product dat de tand des tijds kan doorstaan

Ryan Holiday (Auteur)

Beschrijving van het creatieve proces waarbij de focus ligt op kwaliteit, waaruit promotie en publieksopbouw voortvloeien.

Uitgever

Lev. (copyright 2023)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Extern
Boek

Mona Lisa to Marge : how the world's greatest artworks entered popular culture

Francesca Bonazzoli (Auteur), Michele Robecchi (Auteur)

Wat maakt bepaalde kunstwerken zo populair dat ze gebruikt worden in reclame, in merchandising, in de dagelijkse wereld, van koffiekoppen tot reclame-affiches e.d. Het boek behandelt 30 kunstwerken die op deze manier een 'cultstatus' verkregen hebben.

Extern
Boek

Eat me : appetite for design : product, packaging, art, branding, interior

Viction:ary (Redacteur)

Beschikbaar in onderstaande bibliotheken