Boek De hongerige stad : hoe voedsel ons leven vormt Carolyn Steel (Auteur) Beschrijving van de relatie tussen steden en het voedselsysteem. Uitgever NAi (2011) Taal Nederlands Onderwerp Voedselprobleem, Landbouweconomie, Voedingsindustrie, Marketing ; globalisering, Voedselvoorziening ; steden Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Cross-cultural window on consumer behavior Jan Callebaut (Auteur), Jan Bryssinck (Auteur), Frédéric Clérin (Auteur) Uitgever Garant (2000) Taal Engels Onderwerp Consumentengedrag, Marketing ; globalisering Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Extern Boek Buy this! : alles wat je niet wilt weten over eten... Raj Patel (Auteur) Uitgever De Wereld (2007) Taal Nederlands Onderwerp Voedselprobleem, Landbouweconomie, Voedingsindustrie, Marketing ; globalisering Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Daisy De hongerige stad : hoe voedsel ons leven vormt Carolyn Steel (Auteur) Beschrijving van de relatie tussen steden en het voedselsysteem. Genre Luisterboeken Uitgever Luisterpunt (2011) Taal Nederlands Onderwerp Voedselprobleem, Landbouweconomie, Voedingsindustrie, Marketing ; globalisering, Voedselvoorziening ; steden Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek De waarde van niets : waarom alles zo veel meer kost dan we denken Raj Patel (Auteur) Kritische analyse van de huidige wereldwijde economische en financie͏̈le systemen en falende marktwerking, met een oproep tot hervorming en verbetering van onze samenleving en omgang met de planeet Aarde. Uitgever De Geus (2011) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; globalisering, Vrije markteconomie, Democratie Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Extern Artikel uit tijdschrift Less is more Luc Smeets (Auteur), Ludo Koks (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; globalisering Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Artikel uit tijdschrift De waarde van niets Raj Patel (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; globalisering, Patel, Raj ; The value of nothing : how to reshape market society and redefine democracy Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Extern Artikel uit tijdschrift De toekomst van marketing in mondiale netwerkondernemingen Burkhart Bunk (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Economie ; globalisering, Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Grenzeloos ondernemen Fred Van Eenennaam (Auteur), Robert A. Van der Zwart (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Economie ; globalisering, Internationale marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Het einde van het zakelijk imperialisme C.K. Prahalad (Auteur), Kenneth Lieberthal (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Globalisering, Internationale marketing, Strategisch management ; multinationale ondernemingen Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen