Extern Boek Merken maken de man : maatschappij, media en marketing Norbert Mirani (Auteur) Onderzoek naar de man als consument en doelgroep voor marketing en reclame. Uitgever Scriptum (2007) Taal Nederlands Onderwerp Consumentengedrag ; mannen, Mannen in de reclame, Merken Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Evoluties van sekserollen in de Vlaamse magazinereclame : stereotyperingen van mannen en vrouwen tussen 1970 en 1994 Dimitri Mortelmans (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Mannen in de reclame, Vrouwen in de reclame Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift De overtuigingskracht van humorvolle televisiecommercials : effecten van sekse en identificatie Hanny Den Ouden (Auteur), Bart Van Den Born (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Vrouwen in de reclame, Mannen in de reclame, Humor Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Mijn lijf is een juweel : de metroseksueel Herman Minten (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Mannen en mode, Mannen in de reclame Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Mode, fotografie en de man Dirk Reynders (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Mannen in de reclame, Mannen ; cultuurgeschiedenis Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Artikel uit tijdschrift "De oerman bestaat écht niet meer" : de oerman in bierreclames Casper Thomas (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Mannen in de reclame Doelgroep Volwassenen Enkel raadpleegbaar Vind exemplaar