Extern Boek Marketing tussen culturen : een culturele benadering van internationale marketing Jean-Claude Usunier (Auteur) Uitgever Academic Service (1995) Taal Nederlands Onderwerp Internationale marketing Serie Academic Service economie en bedrijfskunde Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Internationale marketing Robert A. Van der Zwart (Redacteur) Uitgever Kluwer BedrijfsInformatie (1998) Taal Nederlands Onderwerp Internationale marketing Serie Marketingwijzer (3) Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Internationale marketing Brigitte Neetens (Auteur) Uitgever Plantyn (2008) Taal Nederlands Onderwerp Internationale marketing Doelgroep Volwassenen Boek Internationale marketing Svend Hollensen (Auteur), Angelo Mulder (Bewerker), Hans Engbers (Bewerker) Studieboek op hbo/wo-niveau. Uitgever Pearson Education Benelux (2010) Taal Nederlands Onderwerp Internationale marketing Doelgroep Volwassenen Extern Boek Export planning : a 10-step approach Joris Leeman (Auteur) Studieboek op hbo/wo-niveau. Uitgever Pearson (© 2017) Taal Engels Onderwerp Exportmanagement, Internationale marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Governance of international banking : the financial trilemma Dirk Schoenmaker (Auteur) Uitgever Oxford University Press (2013) Taal Engels Onderwerp Internationaal betalingsverkeer, Banken, Financiële crisis, Internationale marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Revue en reveil van internationale marketing Leopold Kympers (Auteur), A. Bastiaansen (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Internationale marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Er breken gouden tijden voor de marketing aan F.J.M. Tummers (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Internationale marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Kiezen uit Europese afzetmarkten Ron Meyer (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Internationale marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift De mens als zwakste schakel Ludo Koks (Interviewer), Jean-Claude Usunier (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Internationale marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Marketingbeleid in verenigd Europa Han G.J. Gankema (Auteur), Trusan Knop (Auteur), P.S.H. Leeflang (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Internationale marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Internationale marketingtaken in het exportkanaal : zelf doen of uitbesteden ? Bronislaw J. Verhage (Auteur), Daniel C. Bello (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Internationale marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Marketing op de 'interne markt' P.S.H. Leeflang (Auteur), J. Nel (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Internationale marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Rasechte commerce, zwart op wit Jan Flamend (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Internationale marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Merk toch hoe sterk ! Geert Cortebeeck (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Internationale marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Euromarketing : in 1992 beginnen de problemen pas H.J. Postumus (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Internationale marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift De vijf valkuilen van mondiale marketing Kamran Kashani (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Internationale marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Internationale marketing ... een stiefkind in de schijnwerpers Ben A. Bakker (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Internationale marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Winkelen vanuit een verhaal : shoppable content Robert Heeg (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Internationale marketing, Merken, Consumentengedrag Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Grenzeloos ondernemen Fred Van Eenennaam (Auteur), Robert A. Van der Zwart (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Economie ; globalisering, Internationale marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen