Boek Tout le monde en a un, sauf moi! : libérer nos enfants de la surconsommation Valérie Halfon (Auteur) Uitgever Albin Michel (2019) Taal Frans Doelgroep Volwassenen Extern Artikel uit tijdschrift Merken geven hun visitekaartje af Connie Wiering (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Consumentengedrag ; jongeren, Jongeren en marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Hebben jongeren de toekomst ? Adrie A.M.M. Tak (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Consumentengedrag ; jongeren Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Grip op 'ongrijpbare' consument Koert Bakker (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Consumentengedrag ; jongeren Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Let's get real : zestig jongeren vertellen wat cool is Sjoukje Van de Kolk (Interviewer), Carl Rohde (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Consumentengedrag ; jongeren Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Joeri van den Bergh (Insites Consulting) : de ongrijpbare generatie Y Mirjam Broekhoff (Interviewer), Joeri Van den Bergh (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Marketing, Consumentengedrag ; jongeren Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Creëer affectieve merkbetrokkenheid : zijn jongeren merkloyaal? Paul Ketelaar (Auteur), Marnix Van Gisbergen (Auteur), Stefanie van den Berg (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Merken, Consumentengedrag ; jongeren Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen