Extern Boek Van geitenwollen sokken naar design jeans : over duurzaamheid en marketing Jan Hoijtink (Auteur) Handboek voor de marketing van duurzame producten en diensten. Uitgever Kluwer (2004) Taal Nederlands Onderwerp Ethisch ondernemen, Marketing Serie Marketing watch Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Ondernemingssucces : hoe organisaties hun eigen toekomst creëren Andy Mosmans (Auteur) Uitgever Kluwer (2004) Taal Nederlands Onderwerp Management Serie Marketing watch Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Event driven marketing : op het juiste moment, het juiste aanbod, bij de juiste klant Egbert Jan Van Bel (Auteur) Uitgever Kluwer (2005) Taal Nederlands Onderwerp Klantenbinding, Marketing Serie Marketing watch Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen