Extern Boek Leiding geven : de kunst om een executive te worden Philip B. Crosby (Auteur) Uitgever Kluwer (1990) Taal Nederlands Onderwerp Leidinggeven Serie Kluwer quality info Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek De weg naar kwaliteit : succesvol en doelgericht management Philip B. Crosby (Auteur) Uitgever Kluwer (1991) Taal Nederlands Onderwerp Kwaliteitszorg ; ondernemingen, Management Serie Kluwer quality info Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Kanban : just-in-time (JIT) Uitgever Kluwer (1992) Taal Nederlands Onderwerp JIT, Kwaliteitszorg, Productiebeheersing Serie Kluwer quality info Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Verklarende woordenlijst kwaliteitszorg Arturo Onnias (Auteur) Uitgever Kluwer (1993) Taal Nederlands Onderwerp Kwaliteitszorg ; woordenboeken Serie Kluwer quality info Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Extern Boek Kwaliteit totaal ! Philip B. Crosby (Auteur) Uitgever Kluwer (1993) Taal Nederlands Onderwerp Kwaliteitszorg ; ondernemingen Serie Kluwer quality info Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Met Deming op weg naar kwaliteit en produktiviteit William W. Scherkenbach (Auteur) Uitgever Kluwer (1993) Taal Nederlands Onderwerp Kwaliteitszorg ; ondernemingen, Productiviteit Serie Kluwer quality info Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Kwaliteitsmanagement in de praktijk van een klein of een middelgroot bedrijf Wim Duyvis (Auteur), Jan Reedijk (Auteur) Uitgever Kluwer (1993) Taal Nederlands Onderwerp Kwaliteitszorg ; ondernemingen Serie Kluwer quality info Doelgroep Volwassenen Extern Boek Kwaliteitsmanagement in beeld B.A.G. Bossink (Auteur), O.A.M. Fisscher (Auteur), J.F.B. Gieskes (Auteur) Uitgever Kluwer (1993) Taal Nederlands Onderwerp Kwaliteitszorg ; ondernemingen Serie Kluwer quality info Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Klanten winnen, klanten houden Jacques Horovitz (Auteur) Uitgever Kluwer (1994) Taal Nederlands Onderwerp Kwaliteitszorg ; dienstverlening Serie Kluwer quality info Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Kaizen (Ky'zen) : de sleutel van Japans succesvolle concurrentie Masaaki Imai (Auteur) Uitgever Kluwer (1994) Taal Nederlands Onderwerp Management ; Japan Serie Kluwer quality info Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Extern Boek Sturen van verandering : richtlijnen en modellen voor het voorbereiden en implementeren van veranderingen Remco B. Schouten (Auteur) Uitgever Kluwer BedrijfsInformatie (1997) Taal Engels Onderwerp Interne communicatie ; ondernemingen, Leidinggeven, Organisatieleer Serie Kluwer quality info Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Werken met kwaliteitshandvesten : de kracht van kwetsbaarheid M.A. Muntinga (Auteur), D.P. Noordhoek (Auteur) Uitgever Kluwer BedrijfsInformatie (1997) Taal Nederlands Onderwerp Klantvriendelijkheid Serie Kluwer quality info Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Instrumenten voor modern kwaliteitsmanagement M.A. Muntinga (Auteur), C.J. Lagerveld (Auteur) Uitgever Kluwer BedrijfsInformatie (1998) Taal Nederlands Onderwerp Kwaliteitszorg ; ondernemingen Serie Kluwer quality info Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Presteren met processen : procesmanagement voor dienstverlenende organisaties Daan Dorr (Auteur) Uitgever Kluwer (2000) Taal Nederlands Onderwerp Besluitvorming, Management ; dienstensector Serie Kluwer quality info Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Kaizen (Ky'zen) : de sleutel van Japans succesvolle concurrentie Masaaki Imai (Auteur) Uitgever Kluwer (1990) Taal Nederlands Onderwerp Management ; Japan Serie Kluwer quality info Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Kaizen (Ky'zen) : de sleutel van Japans succesvolle concurrentie Masaaki Imai (Auteur) Uitgever Kluwer (1998) Taal Nederlands Onderwerp Management ; Japan Serie Kluwer quality info