Extern Boek Business marketing management Wim G. Biemans (Auteur) Uitgever Noordhoff (2012) Taal Nederlands Onderwerp Industriële marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Business marketing management : creëren van superieure klantwaarde Wim G. Biemans (Auteur) Uitgever Noordhoff Uitgevers (© 2016) Taal Nederlands Onderwerp Industriële marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Vruchten duale marketing vaak niet geplukt Wim G. Biemans (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Consumentengedrag Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Interactie en netwerken Wim G. Biemans (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Industriële marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Creativiteit in marktonderzoek : voor- en nadelen van case research Wim G. Biemans (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marktonderzoek Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Organisatiewaarden als marketingbeleidsinstrument Wim G. Biemans (Auteur), J.G. Tuinhof (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Industriële marketing, Organisatiecultuur Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Traditie troef bij produktontwikkeling Wim G. Biemans (Auteur), H. Binsbergen (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Productontwikkeling Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Duale marketing steeds vaker toegepast Wim G. Biemans (Auteur), Hans Rinsma (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Recente trends in onderzoek naar industriële marketing Wim G. Biemans (Auteur), M.J. Brand (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Industriële marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Management van nieuw-produktaankondigingen Wim G. Biemans (Auteur), H.J. Setz (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Productontwikkeling Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen