Boek Media didactica : werkboek mediawijsheid voor lerenden, leraren en lerarenopleiders Aleksander Driesen
Artikel uit tijdschrift Het Sint-Hubertuscollege in Neerpelt : het eerste Vlaams college? : een micro-onderzoek over de vernederlandsing van het middelbaar onderwijs Paul Janssenswillen
Artikel uit tijdschrift De teloorgang van geschiedenis? : een peiling naar de historische interesse bij scholieren Elke Kunkels
Boek Didactisch referentiekader : lesanalyse en lesvoorbereiding Wil Meeus (Auteur), Gilberte Verbeeck (Auteur) Didactisch handboek voor studenten van lerarenopleidingen in Nederland en Vlaanderen. Uitgever Acco (2016) Taal Nederlands Onderwerp Lesvoorbereidingen, Didactiek Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Media didactica : werkboek mediawijsheid voor lerenden, leraren en lerarenopleiders Aleksander Driesen (Auteur), Wil Meeus (Auteur), Jan T'Sas (Auteur), Joris Van Ouytsel (Auteur) Uitgever Die Keure (2014) Taal Nederlands Onderwerp Sociale media, Mediagebruik, Mediavorming, Internet en onderwijs Serie Lees, leer en leef Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Artikel uit tijdschrift Portfolio in de lerarenopleiding Wil Meeus (Auteur), Linda Van Looy (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Portfolio ; leraren ; opleidingen Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Het Sint-Hubertuscollege in Neerpelt : het eerste Vlaams college? : een micro-onderzoek over de vernederlandsing van het middelbaar onderwijs Paul Janssenswillen (Auteur), Wil Meeus (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Sint-Hubertuscollege (Neerpelt), Vernederlandsing ; onderwijs ; België Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Portfolio assessment in de lerarenopleiding Wil Meeus (Auteur), Linda Van Looy (Auteur), Peter Van Petegem (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Portfolio ; leraren ; opleidingen Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift De teloorgang van geschiedenis? : een peiling naar de historische interesse bij scholieren Elke Kunkels (Auteur), Wil Meeus (Auteur), Helma De Smedt (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Geschiedenis ; secundair onderwijs Doelgroep Volwassenen