Extern Boek De marketingorganisatie van de toekomst : scoren met de marketingorganisatie van morgen Rob Beltman (Auteur) Uitgever Van Duuren Media (2020) Taal Nederlands Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Klant in zicht : marketing voor not-for-profitorganisaties Marleen Bekkers (Auteur), Rob Beltman (Auteur), Kris Brees (Auteur) Uitgever Academic Service (2007) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; non-profitorganisaties Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Kijk op klantgerichtheid Ed Peelen (Auteur), Rob Beltman (Auteur), Gerard Struijf (Auteur), Adriaan Wagenaar (Auteur) Uitgever BBP (2011) Taal Nederlands Onderwerp Customer Relationship Management (CRM) Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift CRM nog steeds "hot" : resultaten van de CRM enquête 2002 Rob Beltman (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Customer Relationship Management (CRM) Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Innovatie in bloei : het geheim van het succes in de bloemenbranche Rob Beltman (Auteur), Arthur Schiphorst (Auteur), Felix Schrandt (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Bloementeelt ; Nederland, Innovatie ; ondernemingen ; Nederland Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen