Extern Boek Merkenmanagement : theorie en toepassing van het ontwikkelen, beheren en beschermen van merken en merkenportfolio's Rik J. Riezebos (Auteur) Uitgever Wolters-Noordhoff (1996) Taal Nederlands Onderwerp Merken Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Verzamelde merken : de betekenis van 3166 namen van producten en bedrijven verklaard Joyce Riezebos-Maliepaard (Auteur), Ton den Boon (Medewerker), Rik J. Riezebos (Auteur) Uitgever SDU (2004) Taal Nederlands Onderwerp Merken ; woordenboeken, Nederlandse eponiemen ; woordenboeken Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Positioneren : stappenplan voor een scherpe positionering Rik J. Riezebos (Auteur), Jaap van der Grinten (Auteur) Praktische handleiding voor het positioneren in de markt van zowel producten als organisaties en zelfs personen door het stelselmatig communicatief begeleiden. Uitgever Boom (2022) Taal Nederlands Onderwerp Merken, Bedrijfsimago Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Strategische aspecten van de merknaam Rik J. Riezebos (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Merken Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift De keuze van de juiste merknaam Rik J. Riezebos (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Merken Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Artikel uit tijdschrift Theoretische en praktische ontwikkelingen op het gebied van merkenbeleid Rik J. Riezebos (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Merken Doelgroep Volwassenen Enkel raadpleegbaar Vind exemplaar Extern Artikel uit tijdschrift Het keurmerk gekeurd Rik J. Riezebos (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Keurmerken Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Internal branding : medewerkers zijn het merk Rik J. Riezebos (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Merken Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Participatory branding : de klant is geen beheersbare factor meer Rik J. Riezebos (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Merken Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Artikel uit tijdschrift Tevreden klanten inzetten voor imagocorrectie Toine Al (Interviewer), Frans Bergfeld (Geïnterviewde), Ankie Kesseler (Geïnterviewde), Rik J. Riezebos (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Openbare bibliotheken ; beeldvorming Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Extern Artikel uit tijdschrift Design thinking & designmanagement : de stille revolutie Rik J. Riezebos (Auteur), Cathy Van den Berg (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Designmanagement Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Rokers in cowboylook Rik J. Riezebos (Auteur), Ariannne Visser-Hendriks (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Merken Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift De reclamewapenwedloop : een onontkoombare tragedie ? Rik J. Riezebos (Auteur), A.Th.H. Pruyn (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Reclame Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Interne marketing is niet sexy genoeg Sjoukje Van de Kolk (Auteur), Wim De Vries (Geïnterviewde), Erwin Fisser (Geïnterviewde), Rik J. Riezebos (Interviewer) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Het customer-insights wheel : werken vanuit de wensen van de klant Claire Van Schagen (Auteur), Rik J. Riezebos (Auteur), Leon Van der Blom (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marktonderzoek, Consumentengedrag Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen