Zoekresultaten

Specification
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Recensie
Uitgegeven tussen

Je bent aan het zoeken in alle Vlaamse bibliotheken

2 Resultaten

Sorteren op
Boek

Principes van marketing

Philip Kotler (Auteur), Gary Armstrong (Auteur), Lloyd C. Harris (Auteur), Hongwei He (Auteur), Ton Borchert (Bewerker), Ed Feijen (Bewerker), Marc Logman (Bewerker), Peter Nonhof (Bewerker), Erno Pickee (Bewerker)

Studieboek op hbo/wo-niveau.

Uitgever

Pearson (© 2021)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Extern
Boek

Consumentengedrag

Michael R. Solomon (Auteur), Gary Bamossy (Auteur), Søren Askegaard (Auteur), Margaret K. Hogg (Auteur), Marie-Ange De Kort (Redacteur), Peter Nonhof (Bewerker), Ynte Van Dam (Bewerker)

Beschikbaar in onderstaande bibliotheken