Boek The opinion of Belgian government communication professionals on public communication about policy intentions : pros/cons and conditions Dave Gelders (Auteur), Rozane De Cock (Auteur), Keith Roe (Auteur), Peter Neijens (Auteur) Uitgever Elsevier (2006) Taal Engels Extern Artikel uit tijdschrift Publieksreacties op non-spot advertising : invloed van kijkers- en programmakenmerken Peter Neijens (Auteur), Edith Smit (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Omroepreclame ; Nederland Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift De relatie tussen objectieve en gepercipieerde interactiviteit van websites Hilde Voorveld (Auteur), Peter Neijens (Auteur), Edith Smit (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Online marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Communicatie over (nog) niet-aanvaard beleid vanwege de overheid : journalisten en overheidscommunicatoren gepeild in Nederland en België Dave Gelders (Auteur), Rozane De Cock (Auteur), Peter Neijens (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Overheidscommunicatie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Recepten voor succesvolle campagnes Peter Neijens (Auteur), Bas Van den Putte (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Reclame Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Adverteren : krachtsport of denksport Bas Van den Putte (Auteur), Peter Neijens (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Reclame Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Brand placement : het effect van programmacontext op merkherkenning, merkattitude en gedrag Eva Van Reijmersdal (Auteur), Edith Smit (Auteur), Peter Neijens (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Omroepreclame, Merken Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Informatiepresentatie in een enquête Peter Neijens (Auteur), Jan A. De Ridder (Auteur), Willem E. Saris (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Enquêtes Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Het effect van tv brand placement op merkimago Eva Van Reijmersdal (Auteur), Peter C. Neijens (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Merken, Omroepreclame Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Zijn sponsorvermeldingen in televisieprogramma's effectief? Sophie C. Boerman (Auteur), Eva Van Reijmersdal (Auteur), Peter C. Neijens (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Consumentenvoorlichting, Omroepreclame Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen