Artikel uit tijdschrift Wat is dat toch, wijsgerige pedagogiek ? : over het statuut en het object van een door Wittgenstein geinspireerde filosofie van opvoeding en onderwijs P. Smeyers
Artikel uit tijdschrift Charles Taylor en de hernieuwde aandacht voor het authentieke individu P. Smeyers
Artikel uit tijdschrift De opvoeder na het postmodernisme : integriteit en particuliere betrokkenheid P. Smeyers
Artikel uit tijdschrift Over vertrouwen en zorg als morele en als pedagogische basisconcepten P. Smeyers
Artikel uit tijdschrift Wat is dat toch, wijsgerige pedagogiek ? : over het statuut en het object van een door Wittgenstein geinspireerde filosofie van opvoeding en onderwijs P. Smeyers (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Filosofische pedagogie, Wittgenstein, Ludwig Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Het verlangen naar zekerheid en geborgenheid P. Smeyers (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Intercultureel onderwijs Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Opvoeding en onderwijs P. Smeyers (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Kennisleer, Onderwijsvisie, Pedagogie Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Charles Taylor en de hernieuwde aandacht voor het authentieke individu P. Smeyers (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Filosofische pedagogie, Identiteit, Taylor, Charles (1931-) Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift De opvoeder na het postmodernisme : integriteit en particuliere betrokkenheid P. Smeyers (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Filosofische pedagogie, Postmodernisme ; pedagogie Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Over vertrouwen en zorg als morele en als pedagogische basisconcepten P. Smeyers (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Filosofische pedagogie, Vertrouwen Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Een feministische visie op ethiek en pedagogiek : Nel Noddings' Ethics of Care P. Smeyers (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Feministische ethiek, Noddings, Nel ; Caring, a feminine approach to ethics and moral education Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Ethiek als expressie : een uitweg voor de pedagogiek ? P. Smeyers (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Altieri, Charles ; Subjective agency, Wittgenstein, Ludwig Doelgroep Volwassenen