Extern Boek Toegepaste industriële marketing : hoe de kloof tussen techniek en marketing te overbruggen Leopold Kympers (Auteur), P. Matthyssens (Auteur), E.J. Van der Lek (Auteur) Uitgever Kluwer Bedrijfswetenschappen (1992) Taal Nederlands Onderwerp Industriële marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Klantgericht ondernemen in een technische omgeving P. Matthyssens (Auteur), D. Huisman (Auteur), K. Lieshout (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Industriële marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Nederlandsch volksliederboekje L. De Vocht (Auteur), Jef Van Hoof (Auteur), K. Miry (Auteur), E. Hullebroeck (Auteur), M. Matthyssens (Auteur), P. Benoit (Auteur), Antheunis (Auteur), F.A. Gevaert (Auteur), Destoop (Auteur), Karel Mestdagh (Auteur), Frans Bogaerts (Auteur), Jan Broeckx (Auteur), L. Mortelmans (Auteur), Flor Van Duyse (Auteur), Renaat Veremans (Auteur), J.P. Viotta (Auteur), P. Gilson (Auteur), A. De Boeck (Auteur), W. De Mol (Auteur), Arthur Verhoeven (Auteur), Lode Maes (Auteur), Jan Spoel (Auteur) Genre België Uitgever Joël Lepeer (jaar van uitgave onbekend) Taal Nederlands