Extern Artikel uit tijdschrift Wie zit er op de centen ? Mirjam Hulsebos (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Financieel management en marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Digitaal doelgroepzoeken Mirjam Hulsebos (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp ICT ; marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Aldi-prijzen in een Albert Heyn-winkel Mirjam Hulsebos (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Logistiek management Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Een-op-een in de uitgeefwereld Mirjam Hulsebos (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Direct marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift 'NIMA moet zelf ook marktgericht worden' Mirjam Hulsebos (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp NIMA Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Vliegende start voor Color Air Mirjam Hulsebos (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp E-commerce Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Couponing met een kaart Mirjam Hulsebos (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Databasemarketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Innovatie zit in onze genen : 3M over zijn businessmodel Mirjam Hulsebos (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Veranderingsmanagement Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Technologiegedreven bedrijf nog niet klaar voor de toekomst : Motorola's marketingmissers Mirjam Hulsebos (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Motorola Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift De toekomst van tv Mirjam Hulsebos (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Reclame Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Een-op-een niet voor ieder bedrijf weggelegd : Philip Kotler over de waarde van oude theorieën in de nieuwe economie Mirjam Hulsebos (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Customer Relationship Management (CRM) Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Marktonderzoek bij Bureau Voorlichting Tabak : de gevoelige positionering tussen tabaksfabrikanten en anti-rooklobby Mirjam Hulsebos (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Bureau Voorlichting Tabak ; marktonderzoek Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift McDonald's merkwaarden overduidelijk : service with a smile-gedachte extreem doorgevoerd Mirjam Hulsebos (Auteur) Taal Nederlands Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Actiegericht adverteren Mirjam Hulsebos (Auteur) Taal Nederlands Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Wie overleven de veldslag ? : shake out voor vacaturesites op komst Mirjam Hulsebos (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Vacatures Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift De clusterorganisatie Molenaar : vader en dochter schrijven een boek over het einde van marketing Mirjam Hulsebos (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing, Molenaar, Cor ; De impact van de IK-cultuur op maatschappij, marketing en organisatie, Molenaar, Stephanie ; De impact van de IK-cultuur op maatschappij, marketing en organisatie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Nog teveel marketeers hebben oogkleppen op Mirjam Hulsebos (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Strategisch management, Veranderingsmanagement Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift KPN's nieuwe manier van klantcommunicatie : de klant heeft de regie Mirjam Hulsebos (Auteur) Taal Nederlands Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Cor Molenaar : consument is grijpbaarder dan gedacht Mirjam Hulsebos (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Internet en maatschappij, Consumentengedrag Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Niet-marketeers over klantgericht denken Mirjam Hulsebos (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Management ; klantenservice Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen