Extern Boek Interactieve marketing Huub Janssen (Auteur), Marenna Van Reijsen (Auteur), Theo Zweers (Auteur), Mirjam Broekhoff (Medewerker) Studieboek op hbo/wo-niveau. Uitgever Pearson Education Benelux (2010) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; media, Direct marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Principes van internetmarketing Dave Chaffey (Auteur), Fiona Ellis-Chadwick (Auteur), Mirjam Broekhoff (Medewerker), Theo Zweers (Medewerker) Studieboek op hbo-niveau. Uitgever Pearson (2012) Taal Nederlands Onderwerp Online marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Interactieve marketing Marenna Van Reijsen (Auteur), Theo Zweers (Auteur), Huub Janssen (Auteur), Mirjam Broekhoff (Medewerker) Studieboek op hbo/wo-niveau. Uitgever Pearson (2013) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; media, Direct marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Michael Moon : nú is de tijd om te innoveren Mirjam Broekhoff (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Online marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift De consument is vooral een sociaal wezen Mirjam Broekhoff (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Consumentengedrag ; Nederland, Marktonderzoek ; Nederland Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Giep Franzen : het merk is ook van de consument Mirjam Broekhoff (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Merken Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Susan Fournier over relatie klant merk : niet trouwen, wel maatjes Mirjam Broekhoff (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Merken, Klantenbinding Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Peeter Berlegh : WOM is de mooiste vorm van marketing Mirjam Broekhoff (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Consumentengedrag ; Nederland, Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Breinonderzoeker Dan Hill : wees bewust van de verborgen emoties Mirjam Broekhoff (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Consumentengedrag, Marktonderzoek Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Steven van Belleghem over sociaal media : eerst luisteren naar de klant Mirjam Broekhoff (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Sociale media Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Foodmarketingexpert Phil Roos : innovatiesizijn voorspelbaar Mirjam Broekhoff (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; voedingsindustrie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Neurowetenschappers Silberstein en Sands : neuro-onderzoek is vaak tegen-intuïtief Mirjam Broekhoff (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Consumentengedrag Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift We willen klanten beter begrijpen via sociale media : Floris Regouin (Philips) Mirjam Broekhoff (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; elektronische apparaten Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Overal ogen en oren : wat leveren nieuwe technieken de marketeer op? Mirjam Broekhoff (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marktonderzoek ; Nederland Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Simon Sinek over een duurzaam businessmodel : 'Is het oordeel van Wall Street echt zo belangrijk?' Mirjam Broekhoff (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Management, Leidinggeven Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Besparen op marktonderzoek : minder geld, meer handigheid Mirjam Broekhoff (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marktonderzoek ; Nederland Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Erik du Plessis : 'De koopknop bestaat niet' Mirjam Broekhoff (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Neuromarketing, Marktonderzoek, Consumentengedrag Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Georgia Phillips : merksympathie is beste voorspeller koopgedrag Mirjam Broekhoff (Interviewer), Georgia Phillips (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Consumentengedrag, Merken Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Jeffrey Cole : mensen willen niet betalen voor content Mirjam Broekhoff (Interviewer), Jeffrey Cole (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Online marketing, Mobiele communicatie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Angstprikkels in sociale marketing : mannen willen geen watjes zijn Mirjam Broekhoff (Interviewer), Patrick De Pelsmacker (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Marktonderzoek, Consumentengedrag Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen