Boek Seks, humor en het beloofde land : de 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame Marc Andrews
E-boek Seks, humor en het beloofde land : de 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame Marc Andrews
Boek Seks, humor en het beloofde land : de 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame Marc Andrews (Auteur), Matthijs Van Leeuwen (Auteur), Rick Van Baaren (Auteur) Overzicht met talrijke voorbeelden van bei͏̈nvloedingstechnieken in de reclame. Uitgever Maven Publishing (© 2018) Taal Nederlands Onderwerp Reclame ; psychologie Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar E-boek Seks, humor en het beloofde land : de 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame Marc Andrews (Auteur), Matthijs Van Leeuwen (Auteur), Rick Van Baaren (Auteur) Uitgever Maven Publishing (2020) Taal Nederlands Onderwerp Reclame ; psychologie Doelgroep Volwassenen