Extern Boek De mentale wereld van merken Giep Franzen (Auteur), Margot Bouwman (Auteur) Psychologische studie over de rol van merken in de reclame en de uitwerking ervan op het publiek. Uitgever Samsom (1999) Taal Nederlands Onderwerp Merken ; psychologie Serie Samsom management selectie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Marketing-communicatie-strategie : reclame, public relations en voorlichting, sponsoring, promoties, direct marketing en dialoogmarketing, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, evenementen, geïntegreerde communicatie Ko Floor (Auteur), Fred van Raaij (Auteur), Margot Bouwman (Auteur) Studieboek op hbo-niveau. Uitgever Noordhoff (2015) Taal Nederlands Onderwerp Marketing, Marketingcommunicatie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Marketingcommunicatiestrategie : reclame, public relations en voorlichting, sponsoring, promoties, direct marketing, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, evenementen, online marketingcommunicatie, geïntegreerde communicatie Ko Floor (Auteur), Fred van Raaij (Auteur), Margot Bouwman (Auteur) Studieboek op hbo-niveau. Uitgever Noordhoff (2023) Taal Nederlands Onderwerp Marketing, Marketingcommunicatie Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar