Boek Sociale marketing : instrument voor duurzame gedragsveranderingen bij grote groepen Leen Lagasse (Auteur) Uitgever De Boeck (2004) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; non-profitorganisaties Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Extern Boek Marketing in beweging Leen Lagasse (Auteur) Uitgever Owl Press (2021) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Klantentevredenheid van kwaliteits- tot marketingtool : drempelmarketing Jean-Pierre Goderis (Auteur), Leen Lagasse (Auteur), Jan Verhesen (Auteur) Uitgever Standaard - MIM (1998) Taal Nederlands Onderwerp Klachtenregeling, Klantenbinding, Kwaliteitszorg, Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Marketingbeleid Walter Van Waterschoot (Auteur), Leen Lagasse (Auteur), Robert Bilsen (Auteur) Uitgever De Boeck (2013) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Overheidscommunicatie in België : een overzicht Daniël Coninckx (Redacteur), Eric Goubin (Auteur), Filip De Rynck (Auteur), Sabine Rotthier (Auteur), Dave Gelders (Auteur), Patrick Vyncke (Auteur), Leen Lagasse (Auteur), Karl Hendrickx (Auteur), Frankie Schram (Auteur), Bram Wauters (Auteur), Wilfried Dewachter (Auteur), Mark Van den Wijngaert (Auteur), Noël Slangen (Auteur), Joris Mateusen (Auteur), Frank Thevissen (Auteur), Vicky Willems (Auteur), Véronique Laureys (Auteur), Patrick Peremans (Auteur), Francis Decoster (Auteur), Julie Clément (Auteur), Carl Devos (Auteur), Herwig Reynaert (Auteur), Dries Verlet (Auteur), Kristof Steyvers (Auteur), Jozsef Katus (Auteur), Hermann Hill (Auteur) Uitgever Garant (2004) Taal Nederlands Onderwerp Overheidscommunicatie Boek Management van het distributiekanaal Leen Lagasse (Auteur), Patrick Van Kenhove (Auteur), Walter Van Waterschoot (Auteur) Uitgever Standaard (2000) Taal Nederlands Onderwerp Distributie, Management Doelgroep Volwassenen Extern Boek Distributiekanalen in marketingperspectief Leen Lagasse (Auteur), Patrick Van Kenhove (Auteur), Walter Van Waterschoot (Auteur) Uitgever De Boeck (2011) Taal Nederlands Onderwerp Distributie, Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen