Boek Marketingcommunicatiestrategie : reclame, public relations, sponsoring, promoties, directmarketingcommunicatie, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, beurzen, tentoonstellingen, geïntegreerde communicatie Ko Floor
Boek Marketingcommunicatiestrategie : reclame, public relations en voorlichting, sponsoring, promoties, direct marketing, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, evenementen, online marketingcommunicatie, geïntegreerde communicatie Ko Floor
Boek Marketingcommunicatiestrategie : reclame, public relations, sponsoring, promoties, directmarketingcommunicatie, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, beurzen, tentoonstellingen, geïntegreerde communicatie Ko Floor (Auteur), Fred van Raaij (Auteur) Studieboek op hbo-niveau. Uitgever Stenfert Kroese (2006) Taal Nederlands Onderwerp Marketingcommunicatie Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Marketingcommunicatiestrategie : reclame, public relations en voorlichting, sponsoring, promoties, direct marketing, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, evenementen, online marketingcommunicatie, geïntegreerde communicatie Ko Floor (Auteur), Fred van Raaij (Auteur), Margot Bouwman (Auteur) Studieboek op hbo-niveau. Uitgever Noordhoff (2020) Taal Nederlands Onderwerp Marketing, Marketingcommunicatie Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Cd De skibox. vol.11 Uitgever Berk (2010) Beschikbaar Vind exemplaar Cd De top 500 van het foute uur 2017 Uitgever Sony (2017) Beschikbaar Vind exemplaar Cd Mmmmweieihhh : massive tunes for the partyhard generation Uitgever CNR (2019) Beschikbaar Vind exemplaar Cd Het beste uit de top 500 van Het foute uur 2019 Uitgever Sony (2019) Beschikbaar Vind exemplaar Cd Het beste uit de top 500 van het Foute uur 2018 Uitgever Sony (2018) Beschikbaar Vind exemplaar