Extern Boek Aandachtsmarketing Klaas Weima (Auteur) Praktische gids voor marketeers om temidden van alle mediageweld toch aandacht te trekken voor hun merk, product of dienst. Uitgever S2 Uitgevers (© 2019) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; strategieën, Merken Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Verdiende aandacht : handboek voor sociale merkcommunicatie en -activatie Klaas Weima (Auteur) Strategisch handboek voor marketeers over marketing in het digitale tijdperk, onder meer via social media. Uitgever Lev. (2012) Taal Nederlands Onderwerp Marketingcommunicatie, Online marketing, Klantenbinding Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Tex Gunning : 'De wereld heeft dienende merken nodig' Klaas Weima (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing, Merken Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Elske Vugts (La Trappe) : 'We zijn eigenlijk te hard gegroeid' Klaas Weima (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Bier ; Nederland, Brouwerijen ; Nederland Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Janine Bos (Randstad) : 'Mensen laten zich niet leiden' Klaas Weima (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Uitzendarbeid Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Technologie wordt in rap tempo menselijker Klaas Weima (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing en technologie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Marcel Aalders (Prominent) : 'Elke marketingeuro moeten we 15 keer terugverdienen' Klaas Weima (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; meubelindustrie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Renaissance van digitale marketing Klaas Weima (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Online marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Manhattan's marketingrevolutie Klaas Weima (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Direct marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Consumer generated media : hip of hype Klaas Weima (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Online marketing, Weblogs Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Wakker worden, dit is China! Klaas Weima (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; China Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Tim O'Reilly : Web 2.0 godfather Klaas Weima (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Web 2.0, O'Reilly, Tim Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Frenkel Denie (Friesland Campina) : 'Er zit geen alleenrecht op creativiteit' Klaas Weima (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; voedingsindustrie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Kim Potters (AkzoNobel) : 'Nederlanders zijn saai, we schilderen vooral wit' Klaas Weima (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; verfindustrie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Erik Van Engelen (Eneco) : 'Startups zijn weinig waard zonder de kracht van grote bedrijven' Klaas Weima (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; energieleveranciers Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Ruud Hendriks : 'Ik ben niet tevreden met tevreden, ik wil fans' Klaas Weima (Auteur), Joris Bellemakers (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketeers Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Fleur Dujardin (Inshared) : 'Innovatie in de markt gaat niet hard genoeg' Klaas Weima (Auteur), Joris Bellemakers (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; verzekeringsmaatschappijen Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Willem-Jan Lems (bol.com) : 'We willen het startpunt van winkelen zijn' Klaas Weima (Auteur), Joris Bellemakers (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketeers Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Arno De Jong (Nederlandse Loterij) : 'Fusie is logische stap in veranderende markt' Klaas Weima (Auteur), Joris Bellemakers (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Management Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift 'Als je bedrijf niet bezig is met transitie, moet je oppassen' : Theo Van Uffelen (Aegon) Klaas Weima (Auteur), Joris Bellemakers (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; banken ; Nederland, Communicatiemanagement Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen