Extern Artikel uit tijdschrift Relatiemagazines : sterke marketingtool Jos Schijns (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Media ; Nederland, Communicatiemiddelen ; Nederland Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Multichannelonderzoek : mobile marketing gaat nu echt doorbreken Jos Schijns (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Online marketing, Mobiele communicatie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Hoe effectief is het digitale relatiemagazine? : offline of online Jos Schijns (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Online marketing, Marktonderzoek ; Nederland Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Analyseren van de relatie-portfolio Jos Schijns (Auteur), W. Nelissen (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Vriendjes maken, vriendjes houden Ludo Koks (Interviewer), Jos Schijns (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Klantenbinding Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Trouw is fragiel : klantloyaliteit bij verzekeringsmaatschappijen Jille Kootstra (Auteur), Jos Schijns (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Customer Relationship Management (CRM), Verzekeringsmaatschappijen Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Trouw tegen wil en dank : klantenloyaliteit bij banken Jos Schijns (Auteur), Eric Hansen (Auteur), Jille Kootstra (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Dienstverlening ; banken, Klantenbinding Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen