Extern Artikel uit tijdschrift Ruud Hendriks : 'Ik ben niet tevreden met tevreden, ik wil fans' Klaas Weima (Auteur), Joris Bellemakers (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketeers Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Fleur Dujardin (Inshared) : 'Innovatie in de markt gaat niet hard genoeg' Klaas Weima (Auteur), Joris Bellemakers (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; verzekeringsmaatschappijen Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Willem-Jan Lems (bol.com) : 'We willen het startpunt van winkelen zijn' Klaas Weima (Auteur), Joris Bellemakers (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketeers Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Arno De Jong (Nederlandse Loterij) : 'Fusie is logische stap in veranderende markt' Klaas Weima (Auteur), Joris Bellemakers (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Management Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift 'Als je bedrijf niet bezig is met transitie, moet je oppassen' : Theo Van Uffelen (Aegon) Klaas Weima (Auteur), Joris Bellemakers (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; banken ; Nederland, Communicatiemanagement Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift 'Als je als bank innoveert, moet je ook durven falen' : Dorkas Koenen Klaas Weima (Auteur), Joris Bellemakers (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; strategieën, Management ; klantenservice Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Arthur Simonetti (DSM) : 'Tegenwoordig noemt iedereen zichzelf thought leader' Klaas Weima (Auteur), Joris Bellemakers (Auteur), Elsbeth Eilander (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Industriële marketing, Marketing ; strategieën Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen