Boek How cool brands stay hot : branding naar de nieuwe generatie Joeri Van den Bergh (Auteur), Mattias Behrer (Auteur) Gids voor een marketingstrategie gericht op jongeren. Uitgever LannooCampus ([2014]) Taal Nederlands Onderwerp Merken, Marketing Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Extern Boek How cool brands stay hot : branding to generation Y Joeri Van den Bergh (Auteur), Mattias Behrer (Auteur) Uitgever Kogan Page (2011) Taal Engels Onderwerp Merken, Consumentengedrag, Productmanagement Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Bonding Joeri Van den Bergh (Auteur) Uitgever Lannoo (2015) Taal Nederlands Onderwerp Sociaal leven; 2000-, Sociale media, Toekomstvisies Serie Futures (2) Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Bonding Joeri Van den Bergh (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Sociaal leven ; 2000-, Sociale media, Toekomstvisies Serie Futures : turen naar onzekere tijden (2) Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Extern Boek Marketingcommunicatie Patrick De Pelsmacker (Auteur), Maggie Geuens (Auteur), Joeri Van den Bergh (Auteur) Studieboek op hbo/wo-niveau. Uitgever Pearson Education Benelux (2008) Taal Nederlands Onderwerp Marketingcommunicatie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Futures : turen naar onzekere tijden Herman Konings (Auteur), Joeri Van den Bergh (Auteur), Tom Palmaerts (Auteur) Inleiding tot de kunst van het trendwatchen. Uitgever Lannoo (2015) Taal Nederlands Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Extern Boek Marketing communications : a European perspective Patrick De Pelsmacker (Auteur), Maggie Geuens (Auteur), Joeri Van den Bergh (Auteur) Uitgever Pearson (2018) Taal Engels Onderwerp Marketingcommunicatie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Marketingcommunicatie Patrick De Pelsmacker (Auteur), Maggie Geuens (Auteur), Joeri Van den Bergh (Auteur), Theo Zweers (Bewerker) Studieboek op hbo/wo-niveau. Uitgever Pearson Benelux (© 2023) Taal Nederlands Onderwerp Marketingcommunicatie Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Extern Boek Marketing Communications Patrick De Pelsmacker (), Maggie Geuens (), Joeri Van den Bergh () Uitgever Pearson Education Limited (2001) Taal Engels Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Joeri van den Bergh (Insites Consulting) : de ongrijpbare generatie Y Mirjam Broekhoff (Interviewer), Joeri Van den Bergh (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Marketing, Consumentengedrag ; jongeren Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen