Extern Boek Handboek strategische B2B-marketing : maximale waarde creëren voor klanten én aandeelhouders Jean-Pierre R. Thomassen (Auteur) Uitgever Boom (© 2022) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; strategieën Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Waardering door klanten : klantenmanagement als fundament voor totale kwaliteit Jean-Pierre R. Thomassen (Auteur) Uitgever Kluwer BedrijfsInformatie (2002) Taal Nederlands Onderwerp Klantenbinding, Kwaliteitszorg ; ondernemingen Serie INK-model Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek De Customer Delight Strategie : enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid Jean-Pierre R. Thomassen (Auteur) Uitgever Kluwer (2012) Taal Nederlands Onderwerp Klantvriendelijkheid Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek TopService voor veeleisende klanten : de zes principes van uitzonderlijke klantbeleving Jean-Pierre R. Thomassen (Auteur), Dennis Opstal (Auteur) Uitgever Boom (2021) Taal Nederlands Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Excelleren in service : omslag naar een emotionele relatie met klanten en medewerkers in tien paradigmashifts Jean-Pierre R. Thomassen (Auteur), Eric De Haan (Auteur) Uitgever Management Impact (2019) Taal Nederlands Onderwerp Klantenservice, Klantvriendelijkheid, Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Customer Experience, van cult naar cultuur : fasegewijs de volledige organisatie CX-gedreven met het Service Excellence gedachtegoed Jean-Pierre R. Thomassen (Auteur), Eric De Haan (Auteur) Uitgever Boom (2024) Taal Nederlands Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Service excellence : werken aan excellente klantgerichtheid en uitzonderlijke klantbeleving met het Service Excellence Model Jean-Pierre R. Thomassen (Auteur), Eric De Haan (Auteur) Beschrijving van een bedrijfsmodel om klanttevredenheid te vergroten. Uitgever Vakmedianet ([2016]) Taal Nederlands Onderwerp Klantenservice, Klantenbinding, Verkooptechnieken, Klantvriendelijkheid, Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Klanten voor het leven Jean-Pierre R. Thomassen (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Klantenservice, Kwaliteitszorg ; dienstverlening Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Wij garanderen uw tevredenheid Jean-Pierre R. Thomassen (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Klantenservice Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Klantbenadering teveel verzuild Jean-Pierre R. Thomassen (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Klantenbinding Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Segmenteren en op maat bedienen : CRM-case Nassau Verzekering Maatschappij Onno Paymans (Auteur), Jean-Pierre R. Thomassen (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Customer Relationship Management (CRM) Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Buitengewone servicegaranties, de doorbraak in klantgerichtheid Jean-Pierre R. Thomassen (Auteur), Christopher W.L. Hart (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Klantenservice Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen