Artikel uit tijdschrift De ombudsman van de Vlaamse Gemeenschap : een garantie voor een klantvriendelijke overheid ? Jan Goorden
Artikel uit tijdschrift Civil servant-idee moet centraal staan : beleidssuggesties voor klantvriendelijke dienstverlening en efficiënte klachtenbehandeling Jan Goorden
Artikel uit tijdschrift Jan Goorden : van Vlaamse ombudsman tot adviseur lokale besturen : "Klachtenmanagement is op de eerste plaats een zaak van de secretaris" Jan Van Alsenoy
Artikel uit tijdschrift De ombudsman van de Vlaamse Gemeenschap : een garantie voor een klantvriendelijke overheid ? Jan Goorden (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Ombudsdienst ; Vlaamse Overheid Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Civil servant-idee moet centraal staan : beleidssuggesties voor klantvriendelijke dienstverlening en efficiënte klachtenbehandeling Jan Goorden (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Gemeenten ; klantvriendelijkheid, Klachtenregeling Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Jan Goorden : van Vlaamse ombudsman tot adviseur lokale besturen : "Klachtenmanagement is op de eerste plaats een zaak van de secretaris" Jan Van Alsenoy (Interviewer), Jan Goorden (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Klachtenregeling, Ombudsdienst ; Vlaamse Overheid Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Wie gelijk heeft, krijgt gelijk Lut Verstappen (Interviewer), Jan Goorden (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Ombudsdienst ; Vlaamse Overheid Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Repressie lost niets op : Terzake in gesprek met Jan Goorden Gijs Ory (Interviewer), Jan Goorden (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Opbouwwerk ; Antwerpen (stad), Sociale veiligheid ; Antwerpen (stad) Doelgroep Volwassenen