Extern Artikel uit tijdschrift Tien spelregels om een innovatie te liquideren Hugo Schrameijer (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Innovatie ; ondernemingen Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Marketingwereld heeft amper oog voor winkelvloerpromoties Hugo Schrameijer (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; detailhandel Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift De traditionele marketeer moet weer focus krijgen Hugo Schrameijer (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; Nederland Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Stadsnaam wordt merk Hugo Schrameijer (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; gemeenten, Tilburg Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Wie legt de klant het beste in de watten Hugo Schrameijer (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Klantenbinding Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Spar : service is belangrijker dan prijs Hugo Schrameijer (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Detailhandel ; Nederland Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Succes en falen van marketeers : twee inkoopdirecteuren over productinnovatie Hugo Schrameijer (Interviewer), Gerard Van Dulmen (Geïnterviewde), Aad Van der Vaart (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Productontwikkeling Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Het succes van no nonsense : Jan Brouwer en René Bakker van Schuitema over C1000 Hugo Schrameijer (Interviewer), René Bakker van Schuitema (Geïnterviewde), Jan Brouwer (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; detailhandel Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen