Extern Boek De customer leader : leiderschapsgids voor het bouwen van een grootse business Rudy Moenaert (Auteur), Henry Robben (Auteur) Uitgever S2 Uitgevers (© 2024) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; strategieën, Leidinggeven Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Visionaire marketing : hoe marketing en business roadmapping het concurrentievermogen van uw bedrijf ten goede komen Rudy Moenaert (Auteur), Henry Robben (Auteur) Uitgever LannooCampus (2006) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; strategieën Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Marketing strategy & organization : building sustainable business Rudy Moenaert (Auteur), Henry Robben (Auteur), Peter Gouw (Auteur) Uitgever LannooCampus (2009) Taal Engels Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Marketing strategy & organization : building sustainable business Rudy Moenaert (Auteur), Henry Robben (Auteur), Peter Gouw (Auteur) Uitgever LannooCampus (2011) Taal Engels Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Marketing met ballen : de 9 bouwstenen voor jouw persoonlijk businessmodel Rudy Moenaert (Auteur), Henry Robben (Auteur) Uitgever Adfo (2016) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Marketingmanagement : de essentie Philip Kotler (Auteur), Kevin Lane Keller (Auteur), Henry Robben (Bewerker), Maggie Geuens (Bewerker), Onno Ponfoort (Bewerker) Studieboek op hbo-niveau over het maken van strategische marketingkeuzes en de implementatie daarvan. Uitgever Pearson Education Benelux (2010) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift 'Consument is niet grillig, wel machtig' Mirjam Vossen (Interviewer), Mirjam Hulsebos (Interviewer), Henry Robben (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Consumentengedrag Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Strategische marketing : de tien geboden van het gezonde verstand Rudy Moenaert (Auteur), Henry Robben (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Concurrentie, Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Accountability : misvattingen & valkuilen : marketeer als klantwaarderegisseur Jaap Van Sandijk (Interviewer), Ruud Frambach (Geïnterviewde), Peter Verhoef (Geïnterviewde), Henry Robben (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Marketing, Marketeers Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Adding brain power to the marketeer : betere beslissingen met marketing engineering Fred Van Eenennaam (Auteur), Henry Robben (Auteur), Robert A. Van der Zwart (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen