Zoekresultaten

Specification
Leeftijd
Fictie of Non-fictie
Taal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Genre
Uitgegeven tussen

Je bent aan het zoeken in alle Vlaamse bibliotheken

14 Resultaten

Sorteren op
Arhus
Spel

Bert Bever

Ravensburger (Concept), Haferkamp Kai (Auteur), Kinetic (Illustrator), Monika Gohl (Redacteur)

Uitgever

Ravensburger (2010)

Taal
Extern
Spel

Bert Bever

Kai Haferkamp (Auteur), Kinetic (Illustrator)

Het is de taak van Bert Bever om goed op alle boomstammen te passen. Maar de brutale beverkinderen proberen steeds weer stammen te pikken. Ze schuiven ze voorzichtig uit de stapel. Met een vaste hand en een beetje behendigheid lukt het om een stam te pakken te krijgen. Maar soms stort de stapel in. Wie het meeste boomstamen ongemerkt buit maakt, is de winnaar.

Arhus
Spel

De hongerige getallenrobot

Kai Haferkamp (Concept)

Wat is een driehoek? Hoe ziet een 4 er uit? Hoeveel is 5 + 2? Robby heeft een enorme honger! Als je de opgaven van Robby goed oplost, dan leg je een fiche in zijn mond - en whoeeps - hij is al in de buik van de hongerige robot verdwenen. Robby zingt en lacht met de jonge rekenaars, heeft veel spelletjes en is zelfs als rekenmachine te gebruiken. Functioneert uitsluitend met de originele Tiptoi®. (Een innovatief leersysteem. Als het kind met de stift op een afbeelding of tekst tipt, klinken er bijbehorende geluiden, gesproken tekst of muziek. Met behulp van de tiptoi-manager kunt ude bijbehorende gratis audiobestanden eenvoudig, veilig en snel van het internet op uw stift downloaden.)

Uitgever

Ravensburger (© 2016)

Taal
Doelgroep
Arhus
Uitgever

Ravensburger (2014)

Arhus
Spel

Luxantis

Kai Haferkamp (Auteur)

Schaduwwezens gaan op pad om het kasteel Luxantis te veroveren. Ze kunnen enkel gestopt worden met behulp van de betoverde voorwerpen uit het magische lichtwoudlabyrint. De spelers laten de lichtjes branden en moeten de positie ervan goed onthouden, want enkel de velden met blauwe lichtjes zijn veilig. Bovendien moeten ze tijdens de zoektocht naar voorwerpen goed overleggen en proberen de gevaarlijke rode dwaallichtjes te vermijden. Door het interactieve led-spelbord en de onberekenbare dobbelsteen kan elke ronde in het spel echter een onverwachte wending nemen.

Uitgever

Haba (2018)

Taal
Doelgroep
Arhus
Spel

Red de sprookjesschat!

Kai Haferkamp (Auteur)

Wie kent de klassieke sprookjes verhalen? De slechte koning heeft alle sprookjes boeken verbrandt op één na. Hij heeft alle pagina's verscheurd in kleine stukjes en ze in de tuin van het kasteel verspreid. Je hebt moed en samenwerking nodig om de sprookjesschat te redden en het boek te repareren.

Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Arhus
Spel

Princes Lillifee in de kasteelbakkerij

Kai Haferkamp (Auteur)

Dit bakkerijspel is extra materiaal bij "Een koffer vol ondernemingszin". Het spel leert jonge kinderen hoe en waarom ze zuinig moeten omgaan met grondstoffen. De kinderen helpen prinses Lilifee om met de beperkte hoeveelheid deeg die ze ter beschikking hebben, zoveel mogelijk koekjes te bakken. Een economische inzet van middelen, een doordachte werkwijze en een portie geluk zullen naar de winnaar leiden...

Uitgever

Coppenrath (2006)

Taal
Doelgroep
Spel

Slot siddersteen : het kaartspel

Kai Haferkamp (Auteur), Markus Nikisch (Auteur), Sabine Kraushaar (Illustrator)

De kleine spookjes moeten de slotbewoners met een luide "boe!" aan het schrikken brengen. Let goed op want er mogen slechts bepaalde bewoners aan het schrikken worden gemaakt. Alleen wie een goed geheugen heeft en de meeste slotbewoners kan onthouden, wordt meesterspook.

Uitgever

Haba (2010)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Arhus
Spel

Slot Sidderstein

Kai Haferkamp (), Markus Nikisch (), Sabine Kraushaar (Illustrator)

Een griezelig gezelschapsspel, waarbij behendigheid heel belangrijk is. Je moet als speler immers trachten het spookje, met behulp van een magnetische spookstaf, zo vlug mogelijk te leiden naar de gezochte slotbewoner om deze aan het schrikken te maken. Met spelvarianten, waaronder ook een coöperatief spelversie.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Extern
Spel

Find the code! : fantasieland

Antje Gleichmann (Auteur), Kai Haferkamp (Auteur), Stephanie Böhm (Illustrator)

De spelers vertrekken op een fantastisch avontuur en vinden een schatkist met een cijferslot. Om de code te kraken, moeten ze samen de raadsels op de raadselkaart oplossen en de speelfiguur het juiste aantal velden voorwaarts zetten op de schatkaart, die ze eerst nog moeten puzzelen. Alleen zo kan de schatkist worden geopend.

Extern
Spel

Escape the Labyrinth : Los samen raadsels op !

Kai Haferkamp (Auteur), Valentina Moscon (Illustrator)

Jullie zijn gevangen in het verwenste doolhof en willen via de toverpoort ontsnappen. Op weg daarheen liggen twee sleutels waarmee de poort geopend kan worden. Maar veel wegen zijn versperd !

Beschikbaar in onderstaande bibliotheken