Boek Toekomst van de consument Fred Van Raaij (Auteur) Uitgever SDU (2007) Taal Nederlands Boek Marketingcommunicatiestrategie Ko Floor (Auteur), Fred Van Raaij (Auteur) Uitgever Stenfert Kroese (1989) Taal Nederlands Extern Boek Geprogrammeerde instructie : moderne wiskunde Fred van Raaij (Auteur) Uitgever Delta (1991) Taal Nederlands Onderwerp Wiskunde Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Reclamewerking Rik Pieters (Auteur), Fred van Raaij (Auteur) Uitgever Stenfert Kroese (1997) Taal Nederlands Onderwerp Marketingcommunicatie, Reclame Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Consumser behaviour : a European perspective Gerrit Antonides (Auteur), Fred van Raaij (Auteur) Uitgever Wiley (1998) Taal Engels Onderwerp Consumentengedrag, Consumptie, Marketing Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Extern Boek Consumentengedrag : een sociaal-wetenschappelijke benadering Fred van Raaij (Auteur), Gerrit Antonides (Auteur) Studieboek op hbo/wo-niveau. Uitgever Lemma (2002) Taal Nederlands Onderwerp Consumentengedrag Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Marketingcommunicatie in zakelijke markten : strategische en geïntegreerde communicatie voor business-to-businesss-marketeers Marc Logman (Auteur), Paul Matthyssens (Auteur), Fred van Raaij (Auteur) Uitgever Samsom (2000) Taal Nederlands Onderwerp Industriële marketing Doelgroep Volwassenen Extern Boek Marketing-communicatie-strategie : reclame, public relations, sponsoring, promoties, direct-marketing-communicatie, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, beurzen, tentoonstellingen, geïntegreerde communicatie Ko Floor (Auteur), Fred van Raaij (Auteur) Uitgever Stenfert Kroese (2002) Taal Nederlands Onderwerp Marketing, Marketingcommunicatie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Marketingcommunicatiestrategie : reclame, public relations, sponsoring, promoties, directmarketingcommunicatie, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, beurzen, tentoonstellingen, geïntegreerde communicatie Ko Floor (Auteur), Fred van Raaij (Auteur) Studieboek op hbo-niveau. Uitgever Stenfert Kroese (2006) Taal Nederlands Onderwerp Marketingcommunicatie Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Boek Marketingcommunicatiestrategie : reclame, online marketingcommunicatie, public relations en voorlichting, sponsoring, promoties, directmarketingcommunicatie, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, evenementen, geïntegreerde communicatie Ko Floor (Auteur), Fred van Raaij (Auteur) Uitgever Noordhoff (2010) Taal Nederlands Onderwerp Marketingcommunicatie Doelgroep Volwassenen Extern Boek Marketing-communicatie-strategie : reclame, public relations en voorlichting, sponsoring, promoties, direct marketing en dialoogmarketing, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, evenementen, geïntegreerde communicatie Ko Floor (Auteur), Fred van Raaij (Auteur), Margot Bouwman (Auteur) Studieboek op hbo-niveau. Uitgever Noordhoff (2015) Taal Nederlands Onderwerp Marketing, Marketingcommunicatie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Marketingcommunicatiestrategie : reclame, public relations en voorlichting, sponsoring, promoties, direct marketing, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, evenementen, online marketingcommunicatie, geïntegreerde communicatie Ko Floor (Auteur), Fred van Raaij (Auteur), Margot Bouwman (Auteur) Studieboek op hbo-niveau. Uitgever Noordhoff (2023) Taal Nederlands Onderwerp Marketing, Marketingcommunicatie Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Marketing communicatiestrategie : reclame, public relations, sponsoring, promoties, artikelpresentatie, displays, verpakkingen, persoonlijke verkoop, direct-marketing-communicatie en geïntegreerde communicatie Ko Floor (Auteur), Fred van Raaij (Auteur) Uitgever Stenfert Kroese (1993) Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Extern Boek Product en consument Fred van Raaij (Auteur), Gerrit Antonides (Auteur), Walle M. Oppedijk van Veen (Auteur) Uitgever Lemma (1999) Taal Nederlands Onderwerp Consumentengedrag Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift De onvoorspelbare consument Gerrit Antonides (Auteur), Fred van Raaij (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Consumentengedrag, Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift 'Wetenschap produceert in feite onzekerheden' Ludo Koks (Interviewer), Fred van Raaij (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Reclame, Wetenschapsfilosofie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift De sponsor als sport co-marketeer : een nieuwe filosofie voor sponsoring Marcel Biemond (Auteur), Fred van Raaij (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Sponsoring ; sport Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift De consument is niet onvoorspelbaar : domein-specifieke marktsegmentatie Fred van Raaij (Auteur), Theo M. Verhallen (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marktonderzoek Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Hoe financiële instellingen klanten kunnen terugwinnen : wantrouwen inruilen voor vertrouwen Pauline Van Esterik-Plasmeijer (Auteur), Peter Mulder (Auteur), Fred van Raaij (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; banken ; Nederland Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Zoekende surfers en surfende zoekers Pauline Plasmeijer (Auteur), Janny Hoekstra (Auteur), Fred van Raaij (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketingcommunicatie, Zoekgedrag ; internet Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen