Artikel uit tijdschrift Leerlingen kijken kritisch naar de geschiedenisles : onderwijs, taal en ideologie in Vlaanderen en Marokko Frank Saenen
Artikel uit tijdschrift De interlevensbeschouwelijke dialoog en de school als laboratorium Frank Saenen
Artikel uit tijdschrift De uitdaging van een interlevensbeschouwelijke dialoog met Thomas Merton als gids Dominiek Lootens
Artikel uit tijdschrift Leerlingen kijken kritisch naar de geschiedenisles : onderwijs, taal en ideologie in Vlaanderen en Marokko Frank Saenen (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Geschiedenis ; secundair onderwijs Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Thuis zijn in het nieuwe land Frank Saenen (Auteur) Een beeld van hoe 5 jongeren uit Kosovo, Afghanistan, Senegal en Marokko het migreren naar België hebben ervaren. Taal Nederlands Onderwerp Migranten ; integratie ; Vlaanderen Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift De interlevensbeschouwelijke dialoog en de school als laboratorium Frank Saenen (Auteur) Uitgangspunt voor dit artikel is het essay Leren leven van Thomas Merton. Taal Nederlands Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Hoeveel HRM verdraagt het onderwijs? Frank Saenen (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Personeelsbeleid ; onderwijs Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift De uitdaging van een interlevensbeschouwelijke dialoog met Thomas Merton als gids Dominiek Lootens (Samensteller), Frank Saenen (Samensteller), Guido Vanheeswijck (Samensteller), Johan Vanhoutte (Samensteller) Taal Nederlands Onderwerp Merton, Thomas Doelgroep Volwassenen