Extern Boek Principes van marketing Philip Kotler (Auteur), Gary Armstrong (Auteur), John Saunders (Auteur), Veronica Wong (Auteur), Frank Broere (Bewerker) Studieboek op hbo/wo-niveau. Uitgever Pearson Education (2011) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Een effectief ingerichte webwinkel : het koopproces centraal Tibert Verhagen (Auteur), Frank Broere (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp E-commerce Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek De kleine lifehacking voor dummies Arjan Broere (Auteur), Frank Meeuwsen (Auteur) Prakische tips voor timemanagement, om zowel zakelijk als privé beter om te kunnen gaan met overbelasting en stress. Uitgever BBNC Uitgevers (2015) Taal Nederlands Onderwerp Tijdmanagement Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek mie pap sie mie mam Rien Broere (Auteur), Frank Daenen (Illustrator) Taal Nederlands Onderwerp Eerste leesboekjes Serie ik lees met hup en aap : leesset A (Fase 6) Boek guus gaat er op uit Rien Broere (Auteur), Frank Daenen () Taal Nederlands Onderwerp Eerste leesboekjes Serie ik lees met hup en aap : leesset B (Fase 4) Boek Marketing voor non-profit-organisaties : naar een grotere klantgerichtheid Frank P. Broere (Auteur), Jan Heuvel (Auteur) Uitgever Wolters-Noordhoff (1994) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; non-profitorganisaties Doelgroep Volwassenen