Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Leeftijd
Fictie of Non-fictie
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Recensie
Uitgegeven tussen

Je bent aan het zoeken in alle Vlaamse bibliotheken

12 Resultaten

Sorteren op
Extern
Boek

Groot worden : de ontwikkeling van baby tot adolescent : handboek voor (toekomstige) leerkrachten en opvoeders

Katrien Struyven (Auteur), Eline Sierens (Auteur), Filip Dochy (Auteur)

Extern
Boek

Bouwstenen voor High Impact Learning : van model naar praktische tips en succescriteria

Filip Dochy (Auteur), Mien Segers (Auteur), Wibran Dochy (Auteur)

Extern
Boek

Competentiegericht opleiden en toetsen : theorie en praktijk van flexibel leren

Filip Dochy (Auteur), Goele Nickmans (Auteur)

Theoretische en praktische handleiding voor (aankomende) docenten in het hoger beroepsonderwijs.

Boek

Anders evalueren : assessment in de onderwijspraktijk

Filip Dochy (Redacteur), Wouter Schelfhout (Redacteur), Steven Janssens (Redacteur)

Handboek met beschrijvingen van alternatieve vormen van evaluatie in het lager, voortgezet en hoger onderwijs.

Uitgever

LannooCampus (2016)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Extern
Boek

Feedback met impact is dialoog : kern van VIP-Coaching en Assessment as Learning

Filip Dochy (Auteur), Mien Segers (Auteur)

Extern
Boek

Assessment in onderwijs : nieuwe toetsvormen en examinering in studentgericht onderwijs en competentiegericht onderwijs

Filip Dochy (Redacteur), Ludo Heylen (Redacteur), Herman Van de Mosselaer (Redacteur)

Uitvoerige beschrijving van de mogelijkheden van assessment in het hoger en academisch onderwijs.

Extern
Boek

Bouwstenen voor High Impact Learning : het leren van de toekomst in onderwijs en organisaties

Filip Dochy (Auteur), Inneke Berghmans (Auteur), Anne-Katrien Koenen (Auteur), Mien Segers (Auteur)

Extern
Boek

Evalueren om te leren : toetsen en beoordelen op school

Jos Castelijns (Redacteur), Mien Segers (Redacteur), Katrien Struyven (Redacteur), Saskia Blom (Auteur), Heather Campbell (Auteur), Filip Dochy (Auteur)

Handreiking voor leerkrachten in het basisonderwijs om systematische evaluatie tot een vast onderdeel van het leerproces te maken.

Beschikbaar in onderstaande bibliotheken