Extern Artikel uit tijdschrift Invloed van format en tijdschriftkenmerken op aandacht, waardering en acceptatie van mengvormen van reclame en redactionele inhoud Eva Van Reijmersdal (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Reclame Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Waarschuwingen, beroemdheden en brand placement : de effecten van type waarschuwing en geloofwaardigheid op kijkerreacties Kim Dekker (Auteur), Eva Van Reijmersdal (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Merken, Omroepreclame, Bekende personen en merken Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Merkimago kan gaan lijken op imago van tv-programma Koen Stegeman (Interviewer), Eva Van Reijmersdal (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Sponsoring ; televisieprogramma's ; Nederland Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Brand placement : het effect van programmacontext op merkherkenning, merkattitude en gedrag Eva Van Reijmersdal (Auteur), Edith Smit (Auteur), Peter Neijens (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Omroepreclame, Merken Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift De invloeden van waarschuwingen voor advergames en stemming op merkherkenning en merkattitude Nienke Lammers (Auteur), Eva Van Reijmersdal (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Games en maatschappij, Merken ; psychologie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Weet wat er speelt : de rol van merkbekendheid in effecten van mobiele advergames op tieners Zeph Van Berlo (Auteur), Eva Van Reijmersdal (Auteur), Esther Rozendaal (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Games en maatschappij, Merken ; psychologie, Games en jongeren Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Online vrienden bepalen de overtuigingskracht van SNS-campagnes Guda Van Noort (Auteur), Marjolijn Antheunis (Auteur), Eva Van Reijmersdal (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Online marketing, Sociale media Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Het effect van tv brand placement op merkimago Eva Van Reijmersdal (Auteur), Peter C. Neijens (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Merken, Omroepreclame Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Hoe kinderen reageren op reclame in online sociale netwerken : reclamewijsheid en de invloed van leeftijdsgenoten Noortje Slot (Auteur), Esther Rozendaal (Auteur), Eva Van Reijmersdal (Auteur), Moniek Buijzen (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Sociale media, Kinderen en reclame Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Zijn sponsorvermeldingen in televisieprogramma's effectief? Sophie C. Boerman (Auteur), Eva Van Reijmersdal (Auteur), Peter C. Neijens (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Consumentenvoorlichting, Omroepreclame Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen