Extern Boek Grondslagen van de marketing Bronislaw J. Verhage (Auteur), Marjolein Visser (Medewerker), Paul Oostveen (Medewerker), Erik J. Kostelijk (Medewerker) Uitgever Noordhoff (2022) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Strategische marketingplanning : theorie, technieken, toepassingen Karel Jan Alsem (Auteur), Erik J. Kostelijk (Medewerker) Uitgever Noordhoff Uitgevers (© 2020) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Merkpositionering : brug tussen marketing en communicatie Karel Jan Alsem (Auteur), Erik J. Kostelijk (Auteur) Uitgever Noordhoff Uitgevers (2016) Taal Nederlands Onderwerp Merken ; psychologie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Basisboek kwalitatief onderzoek : handleiding voor het opzetten en uitvoeren van kwalitatief onderzoek Ben Baarda (Auteur), Esther Bakker (Auteur), Tom Fischer (Auteur), Mark Julsing (Auteur), Erik J. Kostelijk (Auteur), Thérèse Van der Velden (Auteur) Uitgever Noordhoff Uitgevers (© 2021) Taal Nederlands Onderwerp Sociaalwetenschappelijk onderzoek Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen