Zoekresultaten

Specification
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Recensie
Uitgegeven tussen

Je bent aan het zoeken in alle Vlaamse bibliotheken

4 Resultaten

Sorteren op
Extern
Boek

Grondslagen van de marketing

Bronislaw J. Verhage (Auteur), Marjolein Visser (Medewerker), Paul Oostveen (Medewerker), Erik J. Kostelijk (Medewerker)

Extern
Boek

Strategische marketingplanning : theorie, technieken, toepassingen

Karel Jan Alsem (Auteur), Erik J. Kostelijk (Medewerker)

Extern
Boek

Merkpositionering : brug tussen marketing en communicatie

Karel Jan Alsem (Auteur), Erik J. Kostelijk (Auteur)

Extern
Boek

Basisboek kwalitatief onderzoek : handleiding voor het opzetten en uitvoeren van kwalitatief onderzoek

Ben Baarda (Auteur), Esther Bakker (Auteur), Tom Fischer (Auteur), Mark Julsing (Auteur), Erik J. Kostelijk (Auteur), Thérèse Van der Velden (Auteur)

Beschikbaar in onderstaande bibliotheken