Deze taalmethode is specifiek bedoeld voor het buitengewoon (basis)onderwijs, maar is ook geschikt voor tweede taalleerders. De leerstof is functioneel en wordt aangeboden binnen voor elk kind herkenbare thema's. Heel gestructureerd, in kleine, overzichtelijke stapjes en met veel aandacht voor herhaling. Taaltrapeze bestaat uit zeven delen. Naast de basislessen zijn er twee differentiatietrajecten. De leerstofgebieden zijn spreken, luisteren, lezen (met uitzondering van technisch lezen) en schrijven (met uitzondering van spelling en schrijfmotoriek). Door het spel Junglebrug worden zinstructuren geoefend door middel van structuurkaarten kan het niveau van de zinsstructuur aangepast worden aan het niveau van de leerlingen.
Deze taalmethode is specifiek bedoeld voor het buitengewoon (basis)onderwijs, maar is ook geschikt voor tweede taalleerders. De leerstof is functioneel en wordt aangeboden binnen voor elk kind herkenbare thema's. Heel gestructureerd, in kleine, overzichtelijke stapjes en met veel aandacht voor herhaling. Taaltrapeze bestaat uit zeven delen. Naast de basislessen zijn er twee differentiatietrajecten. De leerstofgebieden zijn spreken, luisteren, lezen (met uitzondering van technisch lezen) en schrijven (met uitzondering van spelling en schrijfmotoriek). Door het spel Junglebrug worden zinstructuren geoefend door middel van structuurkaarten kan het niveau van de zinsstructuur aangepast worden aan het niveau van de leerlingen.
Deze taalmethode is specifiek bedoeld voor het buitengewoon (basis)onderwijs, maar is ook geschikt voor tweede taalleerders. De leerstof is functioneel en wordt aangeboden binnen voor elk kind herkenbare thema's. Heel gestructureerd, in kleine, overzichtelijke stapjes en met veel aandacht voor herhaling. Taaltrapeze bestaat uit zeven delen. Naast de basislessen zijn er twee differentiatietrajecten. De leerstofgebieden zijn spreken, luisteren, lezen (met uitzondering van technisch lezen) en schrijven (met uitzondering van spelling en schrijfmotoriek). Door het spel Junglebrug worden zinstructuren geoefend door middel van structuurkaarten kan het niveau van de zinsstructuur aangepast worden aan het niveau van de leerlingen.
Deze taalmethode is specifiek bedoeld voor het buitengewoon (basis)onderwijs, maar is ook geschikt voor tweede taalleerders. De leerstof is functioneel en wordt aangeboden binnen voor elk kind herkenbare thema's. Heel gestructureerd, in kleine, overzichtelijke stapjes en met veel aandacht voor herhaling. Taaltrapeze bestaat uit zeven delen. Naast de basislessen zijn er twee differentiatietrajecten. De leerstofgebieden zijn spreken, luisteren, lezen (met uitzondering van technisch lezen) en schrijven (met uitzondering van spelling en schrijfmotoriek). Door het spel Junglebrug worden zinstructuren geoefend door middel van structuurkaarten kan het niveau van de zinsstructuur aangepast worden aan het niveau van de leerlingen.
Deze taalmethode is specifiek bedoeld voor het buitengewoon (basis)onderwijs, maar is ook geschikt voor tweede taalleerders. De leerstof is functioneel en wordt aangeboden binnen voor elk kind herkenbare thema's. Heel gestructureerd, in kleine, overzichtelijke stapjes en met veel aandacht voor herhaling. Taaltrapeze bestaat uit zeven delen. Naast de basislessen zijn er twee differentiatietrajecten. De leerstofgebieden zijn spreken, luisteren, lezen (met uitzondering van technisch lezen) en schrijven (met uitzondering van spelling en schrijfmotoriek).
Deze taalmethode is specifiek bedoeld voor het buitengewoon (basis)onderwijs, maar is ook geschikt voor tweede taalleerders. De leerstof is functioneel en wordt aangeboden binnen voor elk kind herkenbare thema's. Heel gestructureerd, in kleine, overzichtelijke stapjes en met veel aandacht voor herhaling. Taaltrapeze bestaat uit zeven delen. Naast de basislessen zijn er twee differentiatietrajecten. De leerstofgebieden zijn spreken, luisteren, lezen (met uitzondering van technisch lezen) en schrijven (met uitzondering van spelling en schrijfmotoriek).