Artikel uit tijdschrift Prijszetting in consumentenmarketing : nachtmerrie of opportuniteit ? Els Gijsbrechts (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Prijsbeleid Doelgroep Volwassenen Enkel raadpleegbaar Vind exemplaar Extern Artikel uit tijdschrift Wat is de invloed van categorieprijzen op prijsimago supermarkten? Carlos Lourenço (Auteur), Els Gijsbrechts (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Warenhuizen Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Artikel uit tijdschrift Interacties en interrelaties tussen prijs, kwaliteit en communicatie : een overzicht en kritische evaluatie Els Gijsbrechts (Auteur), Marc Logman (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Enkel raadpleegbaar Vind exemplaar Artikel uit tijdschrift Stedelijk cultuurbeleid en city marketing : enkele bedenkingen Guido De Brabander (Auteur), Els Gijsbrechts (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Antwerpen 93, Cultuurbeleid ; Antwerpen (stad), Marketing Doelgroep Volwassenen Enkel raadpleegbaar Vind exemplaar Extern Artikel uit tijdschrift Afwisselen of tegelijk? : hoe effectief zijn folderaanbiedingen in combinatie met prijsverlagingen? Jonne Y. Guyt (Auteur), Els Gijsbrechts (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Advertenties, Reclame Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen