Zoekresultaten

Specification
Uitgever
Onderwerpen
Recensie
Uitgegeven tussen

Je bent aan het zoeken in alle Vlaamse bibliotheken

6 Resultaten

Sorteren op
Extern
Boek

Kloteklanten 3.0 : hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland (...voor mijn klanten)

Egbert Jan Van Bel (Auteur)

Extern
Boek

Steentje in je schoen : met kleine veranderingen naar grote verbeteringen

Egbert Jan Van Bel (Auteur)

Extern
Boek

Handboek direct marketing : strategie, praktijk en ontwikkeling

Egbert Jan Van Bel (Redacteur)

Extern
Boek

Event driven marketing : op het juiste moment, het juiste aanbod, bij de juiste klant

Egbert Jan Van Bel (Auteur)

Extern
Boek

Kloteklanten : de klant als noodzakelijk kwaad?

Egbert Jan Van Bel (Auteur)

Gids voor managers en ondernemers om klanten te behouden.

Extern
Boek

Kloteklanten : de klant als noodzakelijk kwaad? : het geheel vernieuwde, nog steeds fascinerende onderzoek naar klantentrends, klantgericht ondernemen en omgang met klanten in Nederland

Egbert Jan Van Bel (Auteur)

Beschikbaar in onderstaande bibliotheken