Extern Boek Kloteklanten 3.0 : hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland (...voor mijn klanten) Egbert Jan Van Bel (Auteur) Uitgever Boom (2018) Taal Nederlands Onderwerp Klantenservice, Klantenbinding Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Steentje in je schoen : met kleine veranderingen naar grote verbeteringen Egbert Jan Van Bel (Auteur) Uitgever Boom (2024) Taal Nederlands Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Handboek direct marketing : strategie, praktijk en ontwikkeling Egbert Jan Van Bel (Redacteur) Uitgever Samsom (1999) Taal Nederlands Onderwerp Direct marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Event driven marketing : op het juiste moment, het juiste aanbod, bij de juiste klant Egbert Jan Van Bel (Auteur) Uitgever Kluwer (2005) Taal Nederlands Onderwerp Klantenbinding, Marketing Serie Marketing watch Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Kloteklanten : de klant als noodzakelijk kwaad? Egbert Jan Van Bel (Auteur) Gids voor managers en ondernemers om klanten te behouden. Uitgever Kluwer (2007) Taal Nederlands Onderwerp Klantenservice, Klantenbinding Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Kloteklanten : de klant als noodzakelijk kwaad? : het geheel vernieuwde, nog steeds fascinerende onderzoek naar klantentrends, klantgericht ondernemen en omgang met klanten in Nederland Egbert Jan Van Bel (Auteur) Uitgever Kluwer (2009) Taal Nederlands Onderwerp Klantenservice, Klantenbinding Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen