Boek Principes van marketing Philip Kotler (Auteur), Gary Armstrong (Auteur), Lloyd C. Harris (Auteur), Hongwei He (Auteur), Ton Borchert (Bewerker), Ed Feijen (Bewerker), Marc Logman (Bewerker), Peter Nonhof (Bewerker), Erno Pickee (Bewerker) Studieboek op hbo/wo-niveau. Uitgever Pearson (© 2021) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Extern Boek Samenwerken in projecten : de teamrollen van Belbin voor studenten Rob Groen (Auteur), Ed Feijen (Auteur), Peter Hennevanger (Auteur), André Meester (Auteur) Studieboek op hbo-niveau voor het laten samenwerken van professionals in projecten. Uitgever Noordhoff (2014) Taal Nederlands Onderwerp Teamwork Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift De weg naar trouwere klanten : de impact van loyaliteit wordt onderschat Ed Feijen (Auteur), Renate Haverkamp (Auteur), Ulco Schrijver (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Customer Relationship Management (CRM) Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen