Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Recensie
Uitgegeven tussen

Je bent aan het zoeken in alle Vlaamse bibliotheken

3 Resultaten

Sorteren op
Boek

Principes van marketing

Philip Kotler (Auteur), Gary Armstrong (Auteur), Lloyd C. Harris (Auteur), Hongwei He (Auteur), Ton Borchert (Bewerker), Ed Feijen (Bewerker), Marc Logman (Bewerker), Peter Nonhof (Bewerker), Erno Pickee (Bewerker)

Studieboek op hbo/wo-niveau.

Uitgever

Pearson (© 2021)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Extern
Boek

Samenwerken in projecten : de teamrollen van Belbin voor studenten

Rob Groen (Auteur), Ed Feijen (Auteur), Peter Hennevanger (Auteur), André Meester (Auteur)

Studieboek op hbo-niveau voor het laten samenwerken van professionals in projecten.

Extern
Artikel uit tijdschrift
Artikel uit tijdschrift

De weg naar trouwere klanten : de impact van loyaliteit wordt onderschat

Ed Feijen (Auteur), Renate Haverkamp (Auteur), Ulco Schrijver (Auteur)

Beschikbaar in onderstaande bibliotheken