Extern Boek Cool! : winst door belevingsmarketing Diederick Van Thiel (Auteur) Analyse van nieuwe ontwikkelingen in consumentengedrag en de daarop aansluitende marketing voor producten die een bepaald levensgevoel uitstralen. Uitgever Prentice Hall (2008) Taal Nederlands Onderwerp Marketing, Merken, Klantenbinding Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Bankieren in 2020 : de impact van consumentenvertrouwen en technologische ontwikkelingen John Goedee (Auteur), Will Reijnders (Auteur), Diederick Van Thiel (Auteur) Uitgever Prentice Hall (2008) Taal Nederlands Onderwerp Banken ; automatisering, Marketing, Klantenbinding Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift De klant vermaken : interactieve marketing in de beleveniseconomie Diederick Van Thiel (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Klantenbinding, Marketing, Merken Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen