Boek De plakfactor : waarom sommige ideeën aanslaan en andere niet Chip Heath (Auteur), Dan Heath (Auteur) Beschrijving van een benadering om ideee͏̈n, commercieel of anderszins, te laten aanslaan bij een groot publiek. Uitgever Pearson (2013) Taal Nederlands Onderwerp Marketing, Merken Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Beslist : maak betere keuzes in leven en werk Chip Heath (Auteur), Dan Heath (Auteur) Beschrijving van een methode voor managers om in vier stappen besluiten te nemen en daarbij zoveel mogelijk fouten te vermijden. Uitgever Lev. (2013) Taal Nederlands Onderwerp Zelfkennis, Beslissen Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Boek Upstream : problemen voorkomen voordat ze zich voordoen Dan Heath (Auteur) Ideeën om problemen op te lossen op zowel zakelijk als persoonlijk gebied. Uitgever Lev. (© 2021) Taal Nederlands Onderwerp Arbeids- en organisatiepsychologie, Intervisie, Probleemoplossend denken Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek De kracht van het moment : waarom bepaalde ervaringen een buitengewone impact hebben Chip Heath (Auteur), Dan Heath (Auteur) Adviezen met voorbeelden voor leerkrachten en mensen in een zakelijke omgeving om de dagelijkse routine te doorbreken en zo grootse momenten voor zichzelf en anderen te creëren. Uitgever Lev. (© 2018) Taal Nederlands Onderwerp Levenskunst Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar