Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Leeftijd
Fictie of Non-fictie
Taal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Recensie
Uitgegeven tussen

Je bent aan het zoeken in alle Vlaamse bibliotheken

11 Resultaten

Sorteren op
Boek

De beleveniseconomie

B.Joseph Pine (Auteur), James H. Gilmore (Auteur)

Volgens Pine en Gilmore associëren klanten merknamen niet alleen met producten en diensten, maar vooral met de ervaringen en transformaties die ze bewerkstelligen. Daarom is het regisseren van die belevenissen een belangrijk onderdeel van klantenbinding.

Extern
Boek

De beleveniseconomie : werk is theater en elke onderneming creëert zijn eigen podium

B.Joseph Pine (Auteur), James H. Gilmore (Auteur)

Volgens Pine en Gilmore associëren klanten merknamen niet alleen met producten en diensten, maar vooral met de ervaringen en transformaties die ze bewerkstelligen. Daarom is het regisseren van die belevenissen een belangrijk onderdeel van klantenbinding.

Extern
Boek

Authenticiteit : wat consumenten echt willen

James H. Gilmore (Auteur), B.Joseph Pine (Auteur)

Praktische tips voor marketeers en ondernemers om producten en diensten in de markt te zetten met authenticiteit als toegevoegde waarde.

Boek

Authenticiteit : wat consumenten echt willen

James H. Gilmore (Auteur), B.Joseph Pine (Auteur), Carla Zijlemaker (Vertaler)

Praktische tips voor marketeers en ondernemers om producten en diensten in de markt te zetten met authenticiteit als toegevoegde waarde.

Uitgever
Taal
Onderwerp
Boek

De beleveniseconomie : werk is theater en elke onderneming creëert zijn eigen podium

B.Joseph Pine (Auteur), James H. Gilmore (), Th.H.J. Tromp (Vertaler)

Pleidooi voor de stelling, dat ondernemingen niet kunnen volstaan met het leveren van goederen en diensten, maar ernaar moeten streven om bij kopers waardevolle belevenissen, een "goed gevoel", teweeg te brengen.

Extern
Artikel uit tijdschrift
Artikel uit tijdschrift

Mass-customization van produkten en diensten

B.Joseph Pine (Auteur)

Extern
Artikel uit tijdschrift
Artikel uit tijdschrift

Belevenissen als handelswaar : Joseph Pine over thematisering als marketinginstrument

Karin Bosveld (Interviewer), B.Joseph Pine (Auteur)

Extern
Artikel uit tijdschrift
Artikel uit tijdschrift

De vier gezichten van mass-customization

James H. Gilmore (Auteur), B.Joseph Pine (Auteur)

Beschikbaar in onderstaande bibliotheken